Forum: Klacht over CaiWay/Delta
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over CaiWay/Delta
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

wegvallen webtv.caiway.nl « Ga naar bericht

Het probleem heeft zich vanzelf weer opgelost. *think*

: 144
: 2
Auteur: Highway

Laatste bericht:
28 September 2024, 15:04
Avatar van gebruiker
Highway
28 September 2024, 15:04
Geen nieuwe berichten

niet aangesloten « Ga naar bericht

goedemorgen ik weet niet goed waar ik moet zijn dus probeer het ff hier ,,we zijn nu onderhand al bijna 5 maand verder om aangesloten te worden in ons nieuwe huisje ,,de eerste 3 maand was het prob...

: 364
: 1
Auteur: milano

Laatste bericht:
29 May 2023, 08:55
Avatar van gebruiker
milano
29 May 2023, 08:55
Geen nieuwe berichten

dataroaming « Ga naar bericht

Op 13-1 heb ik op Schiphol mijn data roaming uitgezet. Na 10 uur vliegen heb ik op BKK mijn wifi aangezet voor gratis airport wifi.Ik kreeg gelijk bericht dat ik 90% buiten mijn bundel zat. 47,95 E...

: 213
: 1
Auteur: Biese043

Laatste bericht:
05 February 2023, 15:13
Avatar van gebruiker
Biese043
05 February 2023, 15:13
Geen nieuwe berichten

Coax kabel buiten defect? « Ga naar bericht

Een klant benaderde mij omdat hij met een beschadigde buiten-coaxkabel van Caiway zit. Hij heeft Caiway benaderd maar deze weigert hem te helpen om de coaxkabel te komen repareren (gewoon tegen be...

: 479
: 1
Auteur: Roady

Laatste bericht:
11 November 2022, 14:17
Avatar van gebruiker
Roady
11 November 2022, 14:17
Geen nieuwe berichten

Spontaan Viaplay in het abo « Ga naar bericht

Vandaag een mail ontvangen van Caiway dat Viaplay is toegevoegd aan mijn abo. Ik denk: dat zal toch niet? Dus even ingelogd op MijnCaiway en verdorie: het staat inderdaad ongevraagd aan! Meer me...

: 467
: 1
Auteur: EmHaKa

Laatste bericht:
30 September 2022, 19:37
Avatar van gebruiker
EmHaKa
30 September 2022, 19:37
Geen nieuwe berichten

Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk « Ga naar bericht

Ik heb, ook in Rhoon, een andere ervaring. Heb een glasvezelaansluiting (TV + internet) sinds begin september. De hele aansluiting ging soepel en volgens afspraak. Box ontvangen, afspraak voor de a...

: 970
: 4

Laatste bericht:
13 September 2022, 03:23
Avatar van gebruiker
OnsParadijs
13 September 2022, 03:23
Geen nieuwe berichten

Servicedesk op niveau analoge tijdperk. « Ga naar bericht

Afgelopen week is door graafwerkzaamheden onze glasvezelkabel kapot getrokken. Dit direct gemald bij C-Bizz, die het op haar beurt weer doorgeeft zodat Caiway contact opneemt om de boel te reparer...

: 627
: 1
Auteur: Hififreak

Laatste bericht:
10 September 2021, 23:07
Avatar van gebruiker
Hififreak
10 September 2021, 23:07
Geen nieuwe berichten

Streaming diensten niet mogelijk « Ga naar bericht

Ik heb voor een paar uur de stroomstekker uit de modem van Caiway gehaald. Na opstarten had ik een ander ip adres. Disney plus geprobeerd... Werkt nu. Woohoo!!! Allen bedankt voor de tips en het m...

: 5293
: 14
Auteur: Enrico_W

Laatste bericht:
09 July 2021, 14:39
Avatar van gebruiker
Enrico_W
09 July 2021, 14:39
Geen nieuwe berichten

Terug naar KPN « Ga naar bericht

Zow.... na bijna twee jaar ellende weer terug naar waar ik vandaan kwam. Een stomme fout.. het gras bij de buren is altijd groener. Heb Caiway ervaren als een stel prutsers. Zit nu bij KPN en er ...

: 510
: 1
Auteur: Louwrens

Laatste bericht:
04 July 2021, 14:08
Avatar van gebruiker
Louwrens
04 July 2021, 14:08
Geen nieuwe berichten

Onterecht afgesloten « Ga naar bericht

Op 31 maart 2021 ben ik onterecht afgesloten. Op 2 april telefonisch contact gehad, en er werd gezegd dat ik een betalingsachterstand had voor december 2019, echter heb ik nooit een aanmaning ontva...

: 753
: 1
Auteur: Vasco

Laatste bericht:
07 June 2021, 02:28
Avatar van gebruiker
Vasco
07 June 2021, 02:28
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

CAIWAY verdomd een modem te sturen!!!!! « Ga naar bericht

Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk heeft Caiway me toch een nieuw modem gestuurd, en gisteren is een monteur geweest om e.e.a. aan te sluiten. Nu werkt alles weer zoals het hoort, vooralsnog nu dus ...
Bestanden bijgevoegd

: 1303
: 2
Auteur: CeeJee

Laatste bericht:
22 March 2021, 09:54
Avatar van gebruiker
CeeJee
22 March 2021, 09:54
Geen nieuwe berichten

IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo « Ga naar bericht

Goedemorgen, Kan 1 van de webcare mensen mij middels een PM benaderen om een oud glasvezel abbo wat wij hier hebben om te zetten naar een nieuwe? Blijkbaar mag de klantenservice dit niet en word...

: 496
: 1
Auteur: V2

Laatste bericht:
26 January 2021, 09:43
Avatar van gebruiker
V2
26 January 2021, 09:43
Geen nieuwe berichten

Schaamteloos......... « Ga naar bericht

Inmiddels ben ik telefonisch benaderd door een medewerker van Caiway n.a.v. mijn berichten. Een bijzonder goed gesprek gehad waarbij alles besproken is wat er bij mij fout gegaan is. Ik heb inmid...
(Pagina: 1 2)

: 7662
: 39
Auteur: ido

Laatste bericht:
22 December 2020, 17:16
Avatar van gebruiker
ido
22 December 2020, 17:16
Geen nieuwe berichten

coax onterecht afgesloten « Ga naar bericht

Graag gedaan, fijn dat we je zo konden helpen. Geniet ervan! Rdg58 schreef: ↑;);) Dankzij de snelle hulp van Jaco (administrator) is het probleem inmiddels opgelost! Coax is weer actief. ...

: 1827
: 4
Auteur: Rdg58

Laatste bericht:
22 October 2020, 11:05
Avatar van gebruiker
Jaco Hage
22 October 2020, 11:05
Geen nieuwe berichten

Kabelbreuk coax « Ga naar bericht

Wat dan dus inhoudt dat het het probleem van Ziggo wordt als ik daar naar zou willen overstappen. Los van dit alles: het is nog niet zo ver dat Caiway de boel hier verkoopt. Dus moet het werken zoa...

: 1534
: 3
Auteur: osuijk

Laatste bericht:
24 September 2020, 16:31
Avatar van gebruiker
osuijk
24 September 2020, 16:31
Geen nieuwe berichten

COMMUNICATIE bij STORING « Ga naar bericht

OPEN DEUR : BOR doe dan de deur eens dicht misschien helpt dat !! Mijn vraag gaat over communicatie, hoe informeer je je klanten. Deze vraag wordt blijkbaar niet herkent ? Mooie zoethoudertjes d...

: 676
: 3
Auteur: ronaldo

Laatste bericht:
14 September 2020, 21:55
Avatar van gebruiker
ronaldo
14 September 2020, 21:55
Geen nieuwe berichten

ip adres probleem « Ga naar bericht

En mijn IP staat geregistreerd in Overijssel ... mooie streek. 163.xxx.xxx.xxx

: 3667
: 6
Auteur: Fejske

Laatste bericht:
04 April 2019, 09:53
Avatar van gebruiker
Murgen
04 April 2019, 09:53
Geen nieuwe berichten

EPG via Entone « Ga naar bericht

Het probleem van het EPG inladen zou opgelost moeten zijn.

: 2069
: 6
Auteur: cdaa1

Laatste bericht:
23 January 2019, 09:46
Avatar van gebruiker
Jaco Hage
23 January 2019, 09:46
Geen nieuwe berichten

Bellen abonnement verlagen « Ga naar bericht

De wegen van Caiway zijn ondoorgrondelijk,maar wat ik er op uit maak is dat je nu per direct wordt over gezet,en ja dat kost geld,je moet even kijken of je gewoon kan opzeggen en dan het lage abonn...

: 1398
: 2
Auteur: rayblo

Laatste bericht:
22 October 2017, 15:23
Avatar van gebruiker
Bakstenen
22 October 2017, 15:23
Geen nieuwe berichten

Caiway gaat signaal France 2 downgraden (HD->SD) « Ga naar bericht

QuoteH D R schreef: De reden om te downgraden is er volgens mij niet. De SD versie stopt op de satelliet, dus zien de klanten in beeld verschijnen dat uitzending op deze transponder stopt. Maar ...

: 2825
: 4
Auteur: Ex-Ziggo

Laatste bericht:
15 March 2016, 21:01
Avatar van gebruiker
Bordewolf
15 March 2016, 21:01
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd
De Delta Black Friday Deals!
  • 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
  • 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
  • In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
  • Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
  • Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket

Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.