Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
ip adres probleem
|
|
Fejske |
Geplaatst op 01 April 2019, 19:26
|
![]() Activiteit ![]() » Oldenzaal » Alles-in-1 G500 Berichten: 2 Lid sinds: 01 Apr 2019 |
Wie weet de oplossing voor het probleem met de ontvangst van o.a. BBC en Duitse zenders in de Caiway app. Volgens Caiway komt dit door Amerikaans ip adres uit de serie 136.143.enz. |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 01 April 2019, 21:32
|
![]() Activiteit ![]() » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Zit je in Amerika? |
|
|
Fejske |
Geplaatst op 01 April 2019, 22:07
|
![]() Activiteit ![]() » Oldenzaal » Alles-in-1 G500 Berichten: 2 Lid sinds: 01 Apr 2019 |
Volgens Caiway heb ik een Amerikaans ip adres. Terwijl ik gewoon in NL ben. Dit had volgens hen er mee te maken dat Nederland niet genoeg adressen had. Het zou snel bijgewerkt worden maar ik krijg al meerdere weken bij bepaalde buitenlandse zenders de tekst: U kunt deze zender alleen bekijken via uw wifi-verbinding thuis. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 April 2019, 17:42
|
![]() Activiteit ![]() » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Wel leuk, in theorie zou je op netflix het amerikaanse aanbod kunnen zien? Caiway deed dit eerder. Ze kopen een range in uit het buitenland en dat moet inderdaad eerst worden omgezet. Maar slordig dat ze meteen ook deze range gebruiken. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Highway |
Geplaatst op 02 April 2019, 20:10
|
![]() Superbeheerder ![]() » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 619 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Ik zit in dezelfde ip range. Dit ip heb ik na de snelheidsverhoging gekregen, daarna ook meldingen gehad op multiscreen dat dit geen onderdeel was van het caiway netwerk en daarom ik niet van multiscreen gebruik kon maken. Een paar keer opnieuw inloggen verhielp steeds het probleem. Volgens ![]() ![]() |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 04 April 2019, 09:53
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
En mijn IP staat geregistreerd in Overijssel ... mooie streek. 163.xxx.xxx.xxx |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip adres probleem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem | Werkzaamheden | : 17 | 24 Aug 2023 |
Internet probleem | Eigen netwerk | : 3 | 14 Nov 2020 |
Probleem met sitecom router (geen ip) | Storing | : 13 | 21 Jul 2017 |
Router probleem ? | Hardware instellingen | : 6 | 19 Jul 2017 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket