obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Streaming diensten niet mogelijk
Enrico_W
Ik heb een jaar geleden al bij de klantenservice gemeld dat ik, behalve netflix geen streamingsdiensten als Disney plus of gebruikers.eu prime Video kan streamen. Of hij geeft aan dat ik in het verkeerde gebied zit (schijnbaar zit ik ergens in Israel). Of hij geeft aan dat ik een vpn aan heb, wat ik niet heb. Na een jaar nog niet opgelost. Schijnt een bekend probleem te zijn, maar oplossen ho maar. Iemand ervaring mee of nog beter een oplossing?
 
Dazzling
Probeer je modem eens meer dan 30 min uit te zette. Het lijkt er op dat je een ip adres heb wat de caiway ingekocht heeft uit het buitenland.
Hopelijk krijg je na inschakelen modem wel een goed ipadres waarbij je weer normaal in nederland bent.
 
Enrico_W
Dank voor je bericht. Ga ik proberen. Zou dit ook de oplossing zijn voor de melding dat ik vpn gebruik terwijl dat niet zo is?
Ik laat weten of het geholpen heeft.
 
Roberto

Enrico_W schreef:

Dank voor je bericht. Ga ik proberen. Zou dit ook de oplossing zijn voor de melding dat ik vpn gebruik terwijl dat niet zo is?
Ik laat weten of het geholpen heeft.


Zijn meer gevallen van bekend. Neem via twitter contact met Caiway webcare op en je krijgt van hun een nieuw ipadres. Had je eerder kunnen doen.
 
Enrico_W
30min. Uitzetten heeft niet geholpen. Zal het via Caiway Webcare proberen. Als het een bekend probleem is en het via Webcare moet, hadden ze dat ook kunnen aangeven toen ik belde. Toch bedankt voor je tip.
 
Enrico_W
Bij Caiway zeiden ze dat mijn ip gewoon in NL is. Werkt echter nog steeds niet. Ook niet na reset router. Ik kan nog een andere router proberen. Anders ligt het toch echt bij Caiway.
 
Dazzling
Probeer eens met wifi uit. Bv op 4g van je gsm. Als dat wel gewoon werkt ligt het echt aan caiway. Lijkt me sterk dat het iets te maken heeft met je eigen apparatuur
 
IPv6-Router
Op de volgende site https://stat.ripe.net/ kan je zien waar het IPaddress geregistreerd staat.
 
Enrico_W
Ik heb de link geprobeerd. IP is gewoon in NL geregistreerd. Zou dus moeten werken. Ik probeer het nog eens en anders maar weer bellen met Caiway. Goede nieuws is trouwens dat F1 TV wel werkt. Kan dus gelukkig wel F1 kijken.
 
robosoft
Als je toevallig RTBF le deux in je pakket hebt kan je het daar ook zien, Weliswaar met Frans commentaar. https://www.rtbf.be/tipik/grille/detail_formule-1-le-grand-prix?uid=2481414549668&idschedule=1e61855b12e8e947781d51e0c431c8b2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Streaming diensten niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie