obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Bellen abonnement verlagen
rayblo
Versteld sta ik gisteren als ik deze email krijg van Caiway na het verlagen van mijn huis abonnement voor telefonie
Er wordt al amper gebruik van gemaakt dus vandaar de vraag van de week deze te zetten naar het lage abonnement
nu krijg ik dit antwoord

Quote

Caiway heeft op uw verzoek per e-mail uw huidige telefonie abonnement omgezet naar de bundel "Voordelig bellen". Voor het verlagen van uw abonnement berekenen wij een maand opzegtermijn.
Klik hier voor een overzicht van de gesprekstarieven.

Eventueel teveel betaald abonnementsgeld voor uw oude telefonie abonnement verrekenen wij met de eerstvolgende factuur.


Met vriendelijke groet,

Frits Dunnink
Medewerker Klantenservice

P.S. Wist u dat u ook live met ons kunt chatten? U kunt uw vraag meteen aan één van onze medewerkers stellen. Klik hier om direct naar de chat te gaan.


Ik ben klant sinds september 2013 dus normaal contract uitgezeten, en nu zou je verwachten maandelijks normaal te mogen opzeggen, niet dus.
Iemand ervaring hiermee?

Thnx
 
data-full-width-responsive="true">
Bakstenen
De wegen van Caiway zijn ondoorgrondelijk,maar wat ik er op uit maak is dat je nu per direct wordt over gezet,en ja dat kost geld,je moet even kijken of je gewoon kan opzeggen en dan het lage abonnement kan nemen,let wel op dat je je nummer behoud
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen abonnement verlagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen