obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
niet aangesloten
milano
goedemorgen ik weet niet goed waar ik moet zijn dus probeer het ff hier ,,we zijn nu onderhand al bijna 5 maand verder om aangesloten te worden in ons nieuwe huisje ,,de eerste 3 maand was het probleem niet te kunnen worden gepatcht..dat is na veel bellen en van het kastje naat de muur te worden gestuurd opgelost ..probleem voorbij zou u denken..nu hebben we tot 4 maal toe een nokia modem opgestuurd gekregen ,,de ene helf van caiway zegt dat gaat werken ,,de andere zegt nee het is een ander netwerk daar moet een genexis modem op pear to pear..afgelopen week kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die zegt u netwerk moet worden omgezet naar pon (point to?)maar volgens anderen kan dat helemaal niet ..we zijn nu al 5 maand verder en nog niks ..ze zeggen ze willen bij nieuwe abbos over naar het pon netwerk ..ok dat snap ik ,maar daar moet het betwerk ook voor bestemd zijn toch..heb al 100 uur aan de lijn gehangen met de helpdesk en miss nogwel langer ..ben moedeloos radeloos weet het niet meer ,het is jammer dat ze het alleenrecht hebben hier in gelselaar .31mei om 12 uur zou ik 100% zeker hebben volgen een medewerker .ik zei zo dat gaat niet lukken .ze zei dan eet ik mijn schoen op.eergister mailtje gehad het is weer opgeschoven help ..iedereen gebruikt hier een genexis modem .wat is nu de moeilijkheid om dat toe te sturen ..hoop dat u hierwat mee kunt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet aangesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Advertentie