obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
coax onterecht afgesloten
Rdg58
Ik ben kortgeleden overgestapt van CAIWAY Internet/TV via de kabel (Coax) naar Glasvezel, aangezien hier in buitengebied (gem. Heumen) glasvezel net is aangelegd / geactiveerd.

Ondanks het feit dat in alle documentatie staat dat Radio/TV gewoon ook nog via de Kabel/coax beschikbaar blijft (voor bv TV in de slaapkamer) heeft CAIWAY enkele dagen na activeren van glasvezel het coax-signaal afgesloten cq door netwerkbeheerder laten afsluiten.

De klantenservice heeft meermaals bevestigd dat dit niet had mogen gebeuren, maar het probleem is ook na nu meer dan 2 weken nog steeds niet hersteld; aanvankelijk was beloofd dat het binnen 5 werkdagen in orde zou zijn, maar dat is dus (ondanks meermaals contact met de klantenservice) niet gebeurd.

Zijn er andere mogelijkheden bij CAIWAY een klacht hierover in te dienen??

Dank voor evt hulp,

Robert.
 
Jaco Hage
Ja hoor, stuur mij maar even je gegevens in een PB bericht en ik ga het voor je regelen.

Rdg58 schreef:

Ik ben kortgeleden overgestapt van CAIWAY Internet/TV via de kabel (Coax) naar Glasvezel, aangezien hier in buitengebied (gem. Heumen) glasvezel net is aangelegd / geactiveerd.

Ondanks het feit dat in alle documentatie staat dat Radio/TV gewoon ook nog via de Kabel/coax beschikbaar blijft (voor bv TV in de slaapkamer) heeft CAIWAY enkele dagen na activeren van glasvezel het coax-signaal afgesloten cq door netwerkbeheerder laten afsluiten.

De klantenservice heeft meermaals bevestigd dat dit niet had mogen gebeuren, maar het probleem is ook na nu meer dan 2 weken nog steeds niet hersteld; aanvankelijk was beloofd dat het binnen 5 werkdagen in orde zou zijn, maar dat is dus (ondanks meermaals contact met de klantenservice) niet gebeurd.

Zijn er andere mogelijkheden bij CAIWAY een klacht hierover in te dienen??

Dank voor evt hulp,

Robert.
 
Rdg58
WinkWink
Dankzij de snelle hulp van Jaco (administrator) is het probleem inmiddels opgelost! Coax is weer actief.

Dank voor de hulp!!

Groeten, Robert.
 
Jaco Hage
Graag gedaan, fijn dat we je zo konden helpen. Geniet ervan!

Rdg58 schreef:

WinkWink
Dankzij de snelle hulp van Jaco (administrator) is het probleem inmiddels opgelost! Coax is weer actief.

Dank voor de hulp!!

Groeten, Robert.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'coax onterecht afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Onterecht afgesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 07 jun 2021
Kabelbreuk coax Klacht over CaiWay/Delta : 3 24 sep 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Storing Beeld coax Almelo Digitale radio of televisie storing : 3 08 mrt 2020
Advertentie