obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Servicedesk op niveau analoge tijdperk.
Hififreak
Afgelopen week is door graafwerkzaamheden onze glasvezelkabel kapot getrokken. Dit direct gemald bij C-Bizz, die het op haar beurt weer doorgeeft zodat Caiway contact opneemt om de boel te repareren. In het gesprek aangegeven dat we een onderwijsinstelling zijn en daarom dus erg afhankelijk zijn van glasvezel. Daarop werd mij gemeld dat we maar een sober pakket hadden en waarom we geen tweede lijntje hadden enz. Erg klantonvriendelijk .Daarnaast is het soms moeilijk communiceren omdat er erg gebrekkig Nederlands gesproken wordt.

Het is goed om te weten dat de klicmelding, de kabel niet liet zien en dat derhalve de medewerker die gebeld is n.a.v. de schade aangaf niets voor ons te kunnen betekenen omdat de kalbel niet op zijn tekening stond.

Vervolgens de serviedesk van C-Bizz meerdere keren per dag gevraagd om een update of zij iets konden zeggen over de termijn dat de reparatie uitgevoerd zou worden. Op de derde dag werd mij beloofd dat er contact opgenomen zou worden voor een afspraak. Helaas, mijn onderbuik gaf dat al aan, helemaal geen telefoontje of afspraak. Mijn conclusie is dat de service beschamend is en dat het tijd wordt dat men zich aan gaat passen aan de snelheid van glasvezel. Let op heren en dames, maandag spreken we elkaar weer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Servicedesk op niveau analoge tijdperk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Einde Analoge televisie CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 31 jul 2018
Storing ditale en analoge tv Almelo Digitale radio of televisie storing : 3 02 apr 2018
vermindering DVB kanalen bij analoge signaal Albrandswaard? Digitale radio of televisie storing : 12 02 okt 2015
Storing analoge en digitale radio Almelo Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 17 aug 2015
Analoge radio storing (het is weer zover) Analoge radio of televisie storing : 27 05 feb 2015
Advertentie