obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo
V2
Goedemorgen,

Kan 1 van de webcare mensen mij middels een PM benaderen om een oud glasvezel abbo wat wij hier hebben om te zetten naar een nieuwe? Blijkbaar mag de klantenservice dit niet en wordt ik dan doorverbonden met de afdeling verkoop die dit wel mag?? Maar na 5 min. wordt de verbinding autom. verbroken. Zo komen we natuurlijk niet verder.
P.S: Ik gebruik geen social media, behalve whatsapp. Maar goed, ik zie graag een bericht tegemoet.

Houd er rekening mee dat ik dit niet de hele dag volg. Mijn reactie kan dus even op zich laten wachten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Telefonie wijziging per 1/9/2016 Wat verandert er? : 17 23 jul 2016
Mijn Caiway wachtwoord regels Algemeen : 7 04 jul 2016
Wijziging TV aanbod per 1 mei Abonnementen : 52 06 mei 2015
Advertentie