Forum: Klacht over CaiWay/Delta
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Onderwerp | / | Laatste bericht | |
wegvallen webtv.caiway.nl « Ga naar bericht Het probleem heeft zich vanzelf weer opgelost. *think* |
: 138
: 2
|
Auteur: Highway Laatste bericht:
28 September 2024, 15:04
Highway28 September 2024, 15:04 |
|
niet aangesloten « Ga naar bericht goedemorgen ik weet niet goed waar ik moet zijn dus probeer het ff hier ,,we zijn nu onderhand al bijna 5 maand verder om aangesloten te worden in ons nieuwe huisje ,,de eerste 3 maand was het prob... |
: 361
: 1
|
Auteur: milano Laatste bericht:
29 May 2023, 08:55
milano29 May 2023, 08:55 |
|
dataroaming « Ga naar bericht Op 13-1 heb ik op Schiphol mijn data roaming uitgezet. Na 10 uur vliegen heb ik op BKK mijn wifi aangezet voor gratis airport wifi.Ik kreeg gelijk bericht dat ik 90% buiten mijn bundel zat. 47,95 E... |
: 212
: 1
|
Auteur: Biese043 Laatste bericht:
05 February 2023, 15:13
Biese04305 February 2023, 15:13 |
|
Coax kabel buiten defect? « Ga naar bericht Een klant benaderde mij omdat hij met een beschadigde buiten-coaxkabel van Caiway zit. Hij heeft Caiway benaderd maar deze weigert hem te helpen om de coaxkabel te komen repareren (gewoon tegen be... |
: 479
: 1
|
Auteur: Roady Laatste bericht:
11 November 2022, 14:17
Roady11 November 2022, 14:17 |
|
Spontaan Viaplay in het abo « Ga naar bericht Vandaag een mail ontvangen van Caiway dat Viaplay is toegevoegd aan mijn abo. Ik denk: dat zal toch niet? Dus even ingelogd op MijnCaiway en verdorie: het staat inderdaad ongevraagd aan! Meer me... |
: 467
: 1
|
Auteur: EmHaKa Laatste bericht:
30 September 2022, 19:37
EmHaKa30 September 2022, 19:37 |
|
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk « Ga naar bericht Ik heb, ook in Rhoon, een andere ervaring. Heb een glasvezelaansluiting (TV + internet) sinds begin september. De hele aansluiting ging soepel en volgens afspraak. Box ontvangen, afspraak voor de a... |
: 968
: 4
|
Auteur: selbouhaddani Laatste bericht:
13 September 2022, 03:23
OnsParadijs13 September 2022, 03:23 |
|
Servicedesk op niveau analoge tijdperk. « Ga naar bericht Afgelopen week is door graafwerkzaamheden onze glasvezelkabel kapot getrokken. Dit direct gemald bij C-Bizz, die het op haar beurt weer doorgeeft zodat Caiway contact opneemt om de boel te reparer... |
: 627
: 1
|
Auteur: Hififreak Laatste bericht:
10 September 2021, 23:07
Hififreak10 September 2021, 23:07 |
|
Streaming diensten niet mogelijk « Ga naar bericht Ik heb voor een paar uur de stroomstekker uit de modem van Caiway gehaald. Na opstarten had ik een ander ip adres. Disney plus geprobeerd... Werkt nu. Woohoo!!! Allen bedankt voor de tips en het m... |
: 5289
: 14
|
Auteur: Enrico_W Laatste bericht:
09 July 2021, 14:39
Enrico_W09 July 2021, 14:39 |
|
Terug naar KPN « Ga naar bericht Zow.... na bijna twee jaar ellende weer terug naar waar ik vandaan kwam. Een stomme fout.. het gras bij de buren is altijd groener. Heb Caiway ervaren als een stel prutsers. Zit nu bij KPN en er ... |
: 510
: 1
|
Auteur: Louwrens Laatste bericht:
04 July 2021, 14:08
Louwrens04 July 2021, 14:08 |
|
Onterecht afgesloten « Ga naar bericht Op 31 maart 2021 ben ik onterecht afgesloten. Op 2 april telefonisch contact gehad, en er werd gezegd dat ik een betalingsachterstand had voor december 2019, echter heb ik nooit een aanmaning ontva... |
: 752
: 1
|
Auteur: Vasco Laatste bericht:
07 June 2021, 02:28
Vasco07 June 2021, 02:28 |
|
CAIWAY verdomd een modem te sturen!!!!! « Ga naar bericht Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk heeft Caiway me toch een nieuw modem gestuurd, en gisteren is een monteur geweest om e.e.a. aan te sluiten. Nu werkt alles weer zoals het hoort, vooralsnog nu dus ... |
: 1299
: 2
|
Auteur: CeeJee Laatste bericht:
22 March 2021, 09:54
CeeJee22 March 2021, 09:54 |
|
IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo « Ga naar bericht Goedemorgen, Kan 1 van de webcare mensen mij middels een PM benaderen om een oud glasvezel abbo wat wij hier hebben om te zetten naar een nieuwe? Blijkbaar mag de klantenservice dit niet en word... |
: 496
: 1
|
Auteur: V2 Laatste bericht:
26 January 2021, 09:43
V226 January 2021, 09:43 |
|
Schaamteloos......... « Ga naar bericht Inmiddels ben ik telefonisch benaderd door een medewerker van Caiway n.a.v. mijn berichten. Een bijzonder goed gesprek gehad waarbij alles besproken is wat er bij mij fout gegaan is. Ik heb inmid... (Pagina: 1 2) |
: 7655
: 39
|
Auteur: ido Laatste bericht:
22 December 2020, 17:16
ido22 December 2020, 17:16 |
|
coax onterecht afgesloten « Ga naar bericht Graag gedaan, fijn dat we je zo konden helpen. Geniet ervan! Rdg58 schreef: ↑;);) Dankzij de snelle hulp van Jaco (administrator) is het probleem inmiddels opgelost! Coax is weer actief. ... |
: 1819
: 4
|
Auteur: Rdg58 Laatste bericht:
22 October 2020, 11:05
Jaco Hage22 October 2020, 11:05 |
|
Kabelbreuk coax « Ga naar bericht Wat dan dus inhoudt dat het het probleem van Ziggo wordt als ik daar naar zou willen overstappen. Los van dit alles: het is nog niet zo ver dat Caiway de boel hier verkoopt. Dus moet het werken zoa... |
: 1533
: 3
|
Auteur: osuijk Laatste bericht:
24 September 2020, 16:31
osuijk24 September 2020, 16:31 |
|
COMMUNICATIE bij STORING « Ga naar bericht OPEN DEUR : BOR doe dan de deur eens dicht misschien helpt dat !! Mijn vraag gaat over communicatie, hoe informeer je je klanten. Deze vraag wordt blijkbaar niet herkent ? Mooie zoethoudertjes d... |
: 673
: 3
|
Auteur: ronaldo Laatste bericht:
14 September 2020, 21:55
ronaldo14 September 2020, 21:55 |
|
ip adres probleem « Ga naar bericht En mijn IP staat geregistreerd in Overijssel ... mooie streek. 163.xxx.xxx.xxx |
: 3667
: 6
|
Auteur: Fejske Laatste bericht:
04 April 2019, 09:53
Murgen04 April 2019, 09:53 |
|
EPG via Entone « Ga naar bericht Het probleem van het EPG inladen zou opgelost moeten zijn. |
: 2065
: 6
|
Auteur: cdaa1 Laatste bericht:
23 January 2019, 09:46
Jaco Hage23 January 2019, 09:46 |
|
Bellen abonnement verlagen « Ga naar bericht De wegen van Caiway zijn ondoorgrondelijk,maar wat ik er op uit maak is dat je nu per direct wordt over gezet,en ja dat kost geld,je moet even kijken of je gewoon kan opzeggen en dan het lage abonn... |
: 1397
: 2
|
Auteur: rayblo Laatste bericht:
22 October 2017, 15:23
Bakstenen22 October 2017, 15:23 |
|
Caiway gaat signaal France 2 downgraden (HD->SD) « Ga naar bericht QuoteH D R schreef: De reden om te downgraden is er volgens mij niet. De SD versie stopt op de satelliet, dus zien de klanten in beeld verschijnen dat uitzending op deze transponder stopt. Maar ... |
: 2821
: 4
|
Auteur: Ex-Ziggo Laatste bericht:
15 March 2016, 21:01
Bordewolf15 March 2016, 21:01 |
Spring naar forum:
- Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek | - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
- Gesloten onderwerp. | - Sticky onderwerp. |
- Actief Onderwerp | - Enquêtes |
- Bestanden bijgevoegd | - Afbeelding bijgevoegd |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.