obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Genexis modem sinds vrijdag aangesloten, nog steeds knipperend lampje '<>'
Ironis
Zie meerdere posts, maar toch wil ik deze even delen.
Ik heb mijn pakket vrijdag ontvangen en aangesloten. Dagtekening brief is 15 augustus. Ik had dus verwacht vandaag een connectie te hebben. Helaas niet het geval.
@Caiway een bericht gestuurd: aansluiting was gereedgemeld. Met andere woorden: er is iets nog steeds kapot. Er wordt nu een monteur naar de wijkkast gestuurd. Dat kan wel 5 werkdagen duren. Zit dus mogelijk nog een week zonder verbinding.

Zijn er misschien zaken die ik zelf nog kan checken aan de FTU, het modem of wat dan ook, wat misschien de oorzaak van het euvel kan zijn?
 
Ironis
Inmiddels via PB e.e.a. uitgezocht. Zal moeten wachten tot er een monteur in de kast is komen kijken..
 
Floris
Daar heb ik hele goeie ervaringen mee :-(

Klacht over activeren glas in Kudelstaart

Sterkte!!!
 
Ironis
Probleem bij jou lijkt anders te zijn. Ik ben nog niet eens gepached. We zullen zien. Jij iig succes! Hopelijk wordt er iemand wakker mbt jouw probleem :S
 
Floris
Ik ben bang dat dat nou precies het probleem is. i.i.g. wakker worden!!! Shock

Wink
 
Ironis
Zo, we zijn een paar weken verder. Ben thuis van vakantie en ja hoor, verbinding werkt nog steeds niet. Er is dus een monteur in de wijkkast geweest, schijnbaar, op 22 augustus. Ik heb daar overigens geen bericht van gehad, dus heb niet de vraag gehad of het nu goed was. Zal een aanname zijn gedaan dat het wel moest werken.

Nu dus thuis van vakantie en nog steeds knippert dat klotelampje. Gisteren webcare benaderd. Zouden me bellen. Niet gebeurd.
Weer webcare benaderd dat ik nog steeds op een telefoontje wacht, vanochtend eindelijk een telefoontje.
Ja, er moet een monteur langskomen. Zo snel mogelijk zal hij hier zijn. En je raadt het al: ik kan weer een week wachten! Donderdagmiddag is er pas een monteur beschikbaar. Wat is dit voor raar gedoe. Ze hebben de aansluiting in mijn woning zo ongeveer 3x doorgemeten. Resultaat daarvan is me niet bekend, maar wel 3x hier iemand geweest om te meten. Met weinig resultaat blijkbaar want het werkt gewoon niet. Bah
 
Ironis
We hebben inderdaad via PB contact gehad, moest echt wachten tot monteur in wijkkast had gekeken. Daarna geen contact meer gehad. Elke hulp is welkom, als ik het zelf op een of andere manier nog kan oplossen voor de monteur er is zou dat erg prettig zijn natuurlijk.
 
Ironis
Gisteren is de monteur geweest en heeft de glasvezelkabel doorgelicht. Bleek in de straatkast het schema niet te kloppen en er was dus niet goed gepatched met de kabel naar mijn woning. De monteur heeft dit hersteld. Gisteravond de boel geactiveerd en het werkt als de sneltrein!
80MBit down en ruim 300 MBit up gementen. Bij een meting na een half uur kwam ik op 180 MBit up, dus die zal wel verder geknepen worden richting 75-80 Smile
Blij!
Thnx Optimizer.co voor de hulp rondom het regelen van de moneur!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis modem sinds vrijdag aangesloten, nog steeds knipperend lampje '<>'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie