obey-robots.txt
10 December 2016, 05:55
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Caiway? Post hier je Caiway klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klacht over activeren glas in Kudelstaart

Floris
Huidig Caiway abonnement: Alles-in-1 HD Lounge
Klacht over Caiway over activeren "Alles-in-1 Glas Compleet"

12-07-2013 (vrijdag)
Vandaag bleek dat ik Glas aan kon vragen (wat ik ook deed!) hoewel de melding daarover pas 5 dagen later per mail binnen kwam.

13-07-2013 (zaterdag)
Bestelbevestiging via mail.

19-07-2013 (vrijdag)
Ontvangst gratis wifi-router.

20-07-2013 (zaterdag)
Ontvangst Alles-in-1 Glas Compleet Doe Het Zelf Installatiepakket

21-07-2013 (nacht van zaterdag op zondag)
Aansluiten glasmodem. Geen signaal.

22-07-2013 (maandag)
Gebeld met Caiway (1200) en er zou een monteur worden gestuurd. Over het wanneer zou ik nog gebeld worden.

01-08-2013 (donderdag)
Caiway gebeld waar hun telefoontje en monteur bleef. Ze hadden mij twee keer gebeld in de afgelopen dagen, maar ze hebben mij niet kunnen bereiken (in geen enkele log terug te vinden, ze hebben mijn vaste (uiteraard!) en mobiele nummers!). Morgen zou er tussen 9:30 en 11:30 uur een monteur komen.

02-08-2013 (vrijdag)
Monteur van extern bedrijf (sorry, naam vergeten, maar voor de intimi is het degene die van de app in Windows Phone 8 een Android app heeft laten maken) die constateert dat in de wijkcentrale een patch kabel defect is. Hij heeft een andere gebruikt.
Nu er wel signaal is, heb ik na het vertrek van de monteur de computer aangesloten en proberen te activeren. Ik kreeg een verkeerd adres als bevestiging. Middels een bevestigingsknop of het adres wel of niet goed is, gaf ik dus eerlijk aan dat het adres onjuist was. Hierna werd er aangegeven dat het aanmelden mislukt is, en dat ik Caiway middels dat 088 nummer moet bellen.
Na contact met Caiway (ik belde mobiel het 088 nummer, niet wetende dat dat hetzelfde als dat 1200 nummer is!) werd mij verteld door ene Dave dat ik voor 17:00 uur teruggebeld zou worden met een oplossing.

05-08-2013 (maandag)
Caiway (1200) gebeld waarom ik niet terug werd gebeld. Ze probeerde contact op te nemen met Dave, maar die was er niet. Hij deed een training. Geen idee wat ze met de zaak aan moest. Een monteur moest een nieuwe patch-kabel aanbrengen ter vervanging van de kapotte, die dus niet van een ander adres was.

06-08-2013 (dinsdag)
Nogmaals Caiway (1200) gebeld. Een vriendelijke dame zou even met Dave contact op nemen. Tijdens het wachten hierop werd de verbinding verbroken. Ik gelijk weer bellen, en een heer beloofde mij dat Dave vandaag nog terug zou bellen. Hij zou daarop toe zien.

Hij moet nu, ten tijde van het schrijven van dit relaas (de avond van zondag 11-08-2013), nog bellen. Elke dag geprobeerd te activeren, maar geen wijzigingen. Het is nog steeds geblokkeerd. Laat ik een mening over dit wijzelijk maar voor me houden!!!
 
Htr
Branden er geen lampjes op glasmodem ??
 
Floris
Jawel hoor. Ik krijg ook verbinding met ikgavoorglas.nl, maar op die pagina geeft ie aan dat ik niet kan activeren. Dit omdat ik eerder heb aangegeven dat mijn adres verkeerd is. Daardoor is het activeren geblokkeerd.
Of ze zetten dat adres om waar ik nu op aangesloten sta (lijkt me administratief niet moeilijk) of ze sluiten de kabel gewoon goed aan. Waarom moest die externe techneut die patchkabel nou aan één kant in het oude adres laten, en aan de andere in mijn adres stoppen. Als hij die kabel nou in z'n geheel had verplaatst!!!

Dank voor je reactie overigens....
 
Htr
dat is wel raar wand als ze de glasvezel opleveren in je huis testen ze de aansluiting naar wijkcentrum
dus ik begrijp niet dat verkeerd zit
gr htr
 
Floris
Ik begreep van die techneut dat de test tot daar wordt gedaan maar dat je glasvezel nog niet aangesloten is. Dat doet die patchkabel!
 
Floris
12-08-2013 (maandag)
Caiway (1200) gebeld. Doorgeschakeld naar tweedelijns. Zou teruggebeld worden voor een oplossing. Werd na ongeveer een half uur teruggebeld. Opdracht
gegeven om een technisch medewerker in de wijkkast een nieuwe patch-kabel te plaatsen. Ze waren overwerkt, maar ik heb voorrang! Ik wordt dinsdag tegen
de avond gebeld of het activeren dat ik vanaf dinsdagmiddag moet proberen, gelukt is. Wordt vervolgd.....
 
Caiway Webcare
Beste Floris,

Kan je ons een privé bericht sturen met je adres gegevens? Dan houden wij het vanaf de Webcare ook in de gaten.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Caiway Webcare Team
 
Floris
13-08-2013 (dinsdag)
13:20 uur activeren nog niet gelukt!
15:04 uur weer niet gelukt!

Ik ben bang dat dit wéér een teleurstelling wordt!
 
Floris
16:23 uur nog steeds niet!
 
Floris
13-08-2013 (dinsdag) Vervolg.....
17:20 uur ook nog niet!
Rond 22:00 uur tegen beter weten in nog maar eens gekeken. Uiteraard niet dus. En ook nog niet gebeld!

Dus ook een tweedelijns medewerker die zich niet aan z'n woord houdt! Zucht.....
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over activeren glas in Kudelstaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
alles in 1 Glas 250 teveel betaald Abonnementen 4 26 februari 2016, 18:31
licht puntje misschien toch een ANDERE Glas providers IJsselstein. Algemeen 2 21 juli 2015, 05:17
Nieuw tv&glas aanbod per 1 juli 2015 Algemeen 72 01 juli 2015, 11:12
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over Caiway 13 25 juni 2015, 09:30
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:26:24
| Highway06:44:59
| 2fast4u06:49:59
| Solaris07:11:42
| erickiel09:01:11
| vossoft10:02:43
| Bordewolf11:41:21
| flipje12:37:26
| Sandwedge13:47:20
| markmart20:06:22
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.