obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet
Skyjel
Goedendag
Momenteel zit ik officieel nog bij Caiway maar ben overgestapt naar delta voor sneller internet.

Vandaag hun pakket gekregen en aangesloten.
Maar ik kan niet activeren.
Mij was verteld dat zodra ik mijn modem zou aankoppelen ik dan gelijk gebruik kon maken van hun diensten ipv over 2 weken ( officiƫle datum)

Nu heb ik wel WiFi verbinding en kabel internet maar de snelheid van Caiway ipv delta.

Delta kan mijn modem ook nog niet zien in t systeem.
En ik heb de activatiemail ook nog niet gehad.
Zou ik dan toch nog. 2 weken moeten wachten of is dit een technische handeling van delta.

Graag advies.
 
Highway
Delta zal het modem moeten activeren. Helaas afwachten dus. Probeer de klantenservice om het proces te versnellen.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Advertentie