obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
PowerLed kleur Nokia modem Delta
Tjitze
Op mijn nokia modem kleurt het led soms groen, soms (meestal) oranje. Modem is een nokia xs-2426g-b.

Heeft er iemand een handleiding of kennis wat dit betekend? Ook heb ik regelmatig dat het internet even “weg” is. Alles blijft dan kwa verbinding wel intact, maar er komt gewoon even geen toevoer lijkt t. Het is meestal maar kort tussen 1 tot 10 seconden.

Buiten de onderbrekingen werkt alles prima, en goede snelheid.

Geeft t led een communicatie probleem aan?
Gewijzigd door Tjitze op 12 februari 2023, 10:54
 
wschulte
Volgens de handleiding bestaat oranje niet voor dit LED. Rood betekent "Light failed on startup (for example corrupt flash), or self test failed on startup, or self test
failed during regular operation or when executed over OMCI" .. Shock

De handleiding vind je oa. op https://www.manualslib.com/download/2628643/Nokia-Xs-2426g-B.html.
 
Pjoter
Heb precies hetzelfde als Tjitze. Oranje LED en wegvallen wifi
 
Michel1986
Beste,

Dit zelfde probleem heb ik dus ook door veel contact te hebben gehad nu het advies gekregen om het modem een fabrieksinstellingen te resetten. Blijkbaar mag dit probleem helemaal niet meer voorkomen na de laatste update!

Dit ga ik dan vanavond ook doen.
 
Highway

Michel1986 schreef:

Beste,

Dit zelfde probleem heb ik dus ook door veel contact te hebben gehad nu het advies gekregen om het modem een fabrieksinstellingen te resetten. Blijkbaar mag dit probleem helemaal niet meer voorkomen na de laatste update!

Dit ga ik dan vanavond ook doen.


En, is het daarmee opgelost?

Ik heb uit de eerder genoemde pdf de betekenis van de kleuren van de Leds in een plaatje gezet. Zie bijlage.
Highway voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
Handtekening
Wink
 
Michel1986
Hi,

Lijk erop dat de reset geen zin heeft gehad maar, ik had er zelf ook een deco M5 er aan hangen het lijkt erop dat de hoofd deco dit probleem deed veroorzaken. Nadat ik een andere deco de hoofd deco had gemaakt en de bestaande hoofd deco uit het net werk had gehaald lijkt het opgelost te zijn..
 
Highway
Top en bedankt voor de terugkoppeling.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PowerLed kleur Nokia modem Delta', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia XS-2426G-B toegang van buiten Eigen netwerk : 1 24 mrt 2024
2,4 en 5 ghz Nokia xs-2426g-a Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Advertentie