obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
glasvezel Alles-in-1 Glas Compleet
rtjruigrok
Hallo ,

Ben nieuw hier op het forum en meteen een klacht.
Nou ja ben een beetje teleurgesteld , wij zijn vorig jaar overgestapt naar het Alles-in-1HD pakket Lounge op de tv.
Nu stappen we over naar glasvezel en heb voor het duurste en dus uitgebreide pakket gekozen.
Maar nu blijkt dat als ik naar de zenders wil kijken die we nu vaak kijken we nog een aanvullend pakket a 10,90 per maand erbij
moeten aanschaffen.
Dus zo alles in 1 compleet is het nu ook weer niet.
Dat vind ik erg jammer en tegenvallen .
 
rhuijben
Ik ben juist blij dat ze de TV pakketten en de internet snelheid losgetrokken hebben in de nieuwe pakketten. Op TV mis ik niets met alleen het caiway basispakket en ik betaal liever niet voor veel zaken die ik toch niet gebruik.
("Pizza zonder Ansjovis" principe Wink)
Ik zou de extra discovery zenders wel willen, maar heb er niet veel per maand voor over, want ik betwijfel of ik veel zou kijken.

Alles in 1 slaat denk ik meer op het tripple-play principe: tv, telefoon & internet.

Ik ben dan ook gewoon ingestapt in het laagste glasvezelpakket met het idee dat upgraden eigenlijk altijd gratis kan, terwijl downgraden meestal pas aan het einde van het contract betaalbaar wordt.
 
Schorpioen
Ach je kan bij Caiway ook gratis bellen.
Je moet hiervoor wel een extra pakket á € 5.90/mnd voor alleen de avonden en de weekenden of € 20.80/mnd altijd erbij nemen.
Voor mij is gratis nog altijd € 0,00.
Daarbij ik wil alleen tv via glas en niet de rest daarbij. ( inderdaad het "Pizza zonder Ansjovis" principe )
 
Adios
Caiway is te duur met onbeperkt bellen. Het gemiddelde tarief bij de andere aanbieders daarvoor is 15 euro per maand.

NATUURLIJK ZIT CAIWAY DAAR WEER KILOMETERS BOVEN MET ZIJN TARIEF!!
 
roma
heb nu onbeperkt bellen bij caiway Alles-in-1HD Telefonie voor 15,60 per maand, waarom nu stukken duurder via glasvezel. kan iemand mij dat uitleggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel Alles-in-1 Glas Compleet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Advertentie