Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel
|
|
voscausa |
Geplaatst op 25 April 2022, 17:25
|
![]() Activiteit ![]() » Terherne » 8493KK » glasvezel Berichten: 2 Lid sinds: 25 Apr 2022 |
Ik gebruik nu provider Online.nl op mijn glasvezel Fritz!Box 5490. Met ingang van mei 2022 gebruik ik Caiway. Als ik nu de instellingen vd 5490 bekijk staat er bij provider: "Online.nl" en daaronder "Glasvezel via Caiw" Wat moet ik doen om van Online naar Caiway over te gaan. Caiway staat niet in het provider lijstje. Bij Online gebruik ik alleen internet en maak ik gebruik van SIP via BudgetPhone (VOIP) Ik kan wel kiezen voor: "other internet service provider". Als ik hier voor kies, vragen ze om (zie bijlage): 1) account information 2) connection settings (zoals VLAN) Bij voorbaat dank voor jullie reactie. |
|
|
spysat |
Geplaatst op 30 May 2022, 22:02
|
![]() Activiteit ![]() » Nijmegen » Genexis » Linksys EA8300 » N.V.T. Berichten: 5 Lid sinds: 19 Jan 2022 |
Doen ze nogal moeilijk over bij Caiway, ondanks dat ze wettelijk verplicht zijn vrije modemkeuze toe te staan. Dat is de reden waarom ik mogelijk naar KPN vertrek (bovendien 35 per maand) |
|
|
voscausa |
Geplaatst op 31 May 2022, 02:32
|
![]() Activiteit ![]() » Terherne » 8493KK » glasvezel Berichten: 2 Lid sinds: 25 Apr 2022 |
De instellingen voor Caiway met de Fritz!box 5490 zijn als volgt om eea werkend te krijgen: Kies voor: "other internet service provider" En vervolgens:
Jammer dat Caiway deze informatie niet kon verstrekken. Bleek achteraf erg eenvoudig. |
|
|
spysat |
Geplaatst op 31 May 2022, 14:02
|
![]() Activiteit ![]() » Nijmegen » Genexis » Linksys EA8300 » N.V.T. Berichten: 5 Lid sinds: 19 Jan 2022 |
Klopt (bijna). Ik heb mijn login gegevens nu ontvangen...hoera Gewijzigd door spysat op 31 May 2022, 15:33 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
PowerLed kleur Nokia modem Delta | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 7 | 12 Aug 2023 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket