obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
DVB-C via Caiway glasvezel?
ericsantos
Binnenkort wordt in onze gemeente Medemblik glasvezel van Delta aangelegd. Daarop kan ik ook een abonnement nemen bij Caiway. Ik kan echter nergens vinden welke techniek Caiway gebruikt voor radio en tv. Kan ik via glasvezel van Delta/Caiway gebruik maken van DVB-C apparatuur?
 
Migow
Alles gaat via ip dus je krijgt geen dvb-c kanaal. Tv ga je dus via een iptv-decoder kijken. Evt meer tv’s zou je via de app kunnen streamen
 
ericsantos

Migow schreef:

Alles gaat via ip dus je krijgt geen dvb-c kanaal. Tv ga je dus via een iptv-decoder kijken. Evt meer tv’s zou je via de app kunnen streamen


Okay, duidelijk. Dus dat wordt dan ook nieuwe kabels trekken, netwerk i.p.v. coax. En hoe zit het met radio? Wordt dat ook aangeboden bij Caiway glasvezel?
 
Migow

ericsantos schreef:

Migow post=25581

Alles gaat via ip dus je krijgt geen dvb-c kanaal. Tv ga je dus via een iptv-decoder kijken. Evt meer tv’s zou je via de app kunnen streamen


Okay, duidelijk. Dus dat wordt dan ook nieuwe kabels trekken, netwerk i.p.v. coax. En hoe zit het met radio? Wordt dat ook aangeboden bij Caiway glasvezel?


Radio werkt ook via die iptvbox en geluid dan via tv. Kijk eens bij de handleidingen van caiway
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVB-C via Caiway glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie