Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel, tv en nieuw netwerk
dennis7101974
Wij krijgen binnen kort hier een glasvezel aansluiting in de meter kast met TV van Caiway.

Nu lopen er vanaf de meter kast door heel het huis verschillen netwerkkabels naar alle slaapkamer waar dan een media player staat. Nu heb ik gebrepen dat het internet en de TV gescheiden zijn in de modem. Dit zou dus betekenen dat ik overal nog een kabel naar toe moet brengen. Hier heb ik echter geen zin in aangezien ik de andere aansluitingen al via de bouw heb laten aanbrengen.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld een TP Link Tl-SG3216 managed switch in de meter kast neer te zetten met een Vlan opstelling? Of iemand hiervoor andere ideeen.

Ik hoor ze graag.

Alvast bedankt.

Dennis

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel, tv en nieuw netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 3 19 Jun 2024
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 Feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 May 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 Nov 2021
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 Oct 2021