obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk
Bordewolf
https://www.totaaltv.nl/n...ent-nederlandse-woningen/

https://www.deltafiberned...dt-veel-hogere-snelheden/

https://www.pzc.nl/zeeuws...nleg-glasvezel~adca4f4f0/

In het financieel dagblad doet men nog even de volgende uitspraak:
Het is de bedoeling dat ook andere providers op termijn van Delta's glasvezelnetwerk gebruik kunnen maken.

Andere providers is nog steeds geen KPN en op termijn is zeker niet komende maanden. Deze zin heb ik 6 jaar geleden bij de aanleg van glasvezel in Twente ook gezien. De providers moeten nog komen.

Laten ze eerst maar gaan investeren in Ipv6 en 4K waar ze nu hopeloos mee achter lopen. Eerst de bestaande klanten tevreden dan verder kijken.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
IPv6-Router
https://tweakers.net/nieuws/185276/de...s-abo.html

Delta komt met 1Gb als standaard, prijsverlaging voor bestaande 1Gb gebruikers, snelheid verhoging voor 400Mb gebruikers enz,

Ook binnenkort zeer snel internet bij Delta van 8Gb in gebeiden met nieuwe glasvezel techniek XGS-PON. Bestaande netwerken komen in 2022 in aanmerking voor deze snelheid. Bij deze snelheden misschien de klant de keuze geven om eigen apparatuur te plaatsen en optimaal te genieten van de hoge snelheden.

Voorbeeld van redelijk betaalbare 10Gb router is de Netgate 6100.netgate-6100-io-ports
Gewijzigd door IPv6-Router op 05 augustus 2021, 09:46
 
Bordewolf
Einde Caiway in zicht? Of gaat Caiway mee met nieuwe abo’s met 4K decoders?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
IPv6-Router
Ik hoop dat Caiway mee gaat met de snelle veranderingen en deze diensten en decoders ook aan gaat bieden op korte termijn. Ben al jaren tevreden gebruiker van Caiway en hoop dit ook te blijven.
 
Bordewolf

IPv6-Router schreef:

Ik hoop dat Caiway mee gaat met de snelle veranderingen en deze diensten en decoders ook aan gaat bieden op korte termijn. Ben al jaren tevreden gebruiker van Caiway en hoop dit ook te blijven.


Daar lijkt het niet op. Delta wijzigt de abonnementen per september. Gaat er bij Caiway vanaf september niets veranderen dan ga ik over op Delta. Delta wordt vele malen goedkoper en ik krijg een overstapkorting. De apparatuur kan ik waarschijnlijk houden omdat dit onder de zelfde vlag valt.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
patrickd
Ik hoop ook dat caiway meegaat ,zo niet dan is het Delta pakket beter, ik vraag mij dan wel af of Delta ook via coax kan blijven leveren voor de tv’s op de kamers
 
Bordewolf
Even voor alle Caiwayklanten. Caiway claimt dat ze nu niets gaan wijzigen. Dus je kan uitrekenen dat de wijzigingen bij Caiway pas vanaf volgend jaar maart gaan komen en je moet dan nog maar afwachten of Caiway deze forse kortingen gaat geven en je hebt geen overstapvoordelen.

Stap je (LET OP VANAF SEPTEMBER) over dan biedt dit in de basis al de volgende voordelen:

Delta biedt in de basis alleen internet aan (internet only) waarbij tv en telefonie er bovenop geplaatst kunnen worden.
400 Mbits AIE huidig bij Caiway € 64,= !!!!
400 Mbits bij Delta straks € 50,= en wordt geupgrade naar 1Gbps met een actieaanbod jaarcontract € 45,= per maand. Dit scheelt dus 19 euro per maand. Let wel op dat daar nog televisie a 11 euro bij komt. Voordeel dus 8 euro.

Eventuele extra actiekortingen op het tv-pakket zijn nu niet bekend, maar zijn er mogelijk ook nog bij het afnemen van een jaarabonnement.

Huidige 1Gbps AIE bij Caiway €79,=. Bij Delta de eerste 12 maanden € 45,= bij een jaarcontract. Daar komt dan nog wel 11 euro voor televisie bij.
Dan kun je dus 23 euro per maand uitsparen bij een alles in 1 pakket!!!! En daarnaast met een totaaltvpakket ESPN en Film 1 a € 23,= en actiekortingen op tv pakketten (dat laatste onder voorbehoud, nieuwe propositie staat nog niet klaar op de website)

Dat scheelt dus even.

Het basisabo is altijd ZONDER tv overigens. Dus deze basisbedragen gelden ook voor internet only.
Internet Only Caiway 1 Gbps 64,50
Internet Only Delta 1Gbps € 45,= (actie jaarabo) of € 50,= bij maandelijkse opzegging.

Tot slot lijkt me overstappen goed te doen, het schijnt dat dit van Caiway naar Delta en andersom zo goed al met behoud van apparatuur kan en in 1 nacht is overgezet (daar zou ik dan wel eerst over bellen etc om zeker te zijn zodat je bijvoorbeeld het melkpakmodem behoudt).

Wel moet even rekening gehouden worden dat wanneer gekozen wordt voor televisie er ca 11 euro bij komt, of voor een uitgebreider pakket nog meer, maar ook daar kom ik in de basis wel goed uit. En de COAX is niet meer beschikbaar
Gewijzigd door Bordewolf op 08 augustus 2021, 15:38
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Schuttenbeld
Heeft Delta een interactieve ontvanger die Dolby D surround doorgeeft? De Amino Aria van Caiway kan dit helaas niet 😒
 
patrickd
Vandaag de vraag over coax even via de chat gesteld aan Delta, ze geven aan dat de coax wel blijft werken, lijkt dus allemaal alleen een administratieve overstap. In september maar alles even goed nagaan.
 
Bordewolf
Dat laatste lijkt me sterk. Wanneer Caiway jouw Coax leverancier is gaat de coax er af bij overgang naar Delta. Je hebt zelfs geen recht op de ongecodeerde zenders die men levert via COAX.

Het stekkertje in de straatkast wordt ontkoppeld normaal gesproken,.
Maar wie weet dat men er onderling anders mee om gaat?
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Advertentie