obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
welk modem bij super abonnement?
diamondfan
Afgelopen week informeerde mijn vrouw in de shop in Naaldwijk welk modem bij een super abonnement hoort en of zij zo'n modem kon kopen/krijgen? Ze werd niet echt netjes te woord gestaan en heeft geen antwoord gekregen op haar vraag. wij zitten nog met een oude modem die de snelheid van een super abonnement niet aankan en willen dus graag de modem vervangen. Dan maar op het forum met deze vraag. Welk modem past het best bij een super abonnement?
Graag een reactie. Eigenlijk hebben we niet zo'n zin om te wachten op glasvezel en in het verleden is het er niet van gekomen om het modem te vervangen. Wie helpt mij aan de juiste informatie en kan mij tevens vertellen waar ik zo'n modem kan kopen. In caiwaywinkel komen we helaas niet verder.
Alvast bedankt voor een reactie.
 
maanmist
Bedoel je een modem of een router?
Een passend modem krijg je toch van Caiway als je een superabo neemt volgens de site.

http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/internet
 
diamondfan
Ik heb het over een modem. We zijn van abonnement veranderd (ergens in het verleden) en hebben zelf uit het oog verloren dat daarmee ook het modem verwisseld moest worden. vorige week is de router gesneuveld en werd door de helpdesk verteld dat we in het bezit zijn van een oud modem. Je krijgt alleen maar een nieuw gratis modem als je een nieuw abonnement afsluit en dat is hier niet het geval. Bovendien werd mijn vrouw niet al te vriendelijk geholpen en eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Algemene boodschap; u wacht maar op de glasvezel aansluiting. Maar daar wil ik eigenlijk niet op wachten. Ook werd verteld dat de huidige modems niet meer leverbaar zijn... Daar geloof ik echter niet is. Dus concreet; welk modem en waar kan ik zo'n ding aanschaffen. Niet bij caiway dus.
 
maanmist
Ik kreeg bij mijn Super abo een Arris modem.
Op site van Caiway kom ik dit tegen:

[url]http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/ondersteuningmodems/ondersteuningmodems
[/url]
 
Caiway Webcare
Geachte 'diamondfan',

Naar aanleiding van je ontvangen we graag je adresgegevens via een PB om de ontstane situatie op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welk modem bij super abonnement?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie