obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Probleem met openen Hotmail
jelle
Ik heb op 4 januari een bericht gestuurd naar caiway dat ik mijn hotmail niet kan openen, kreeg een mail terug, Wij doen ons best om uw e-mail zo spoedig mogelijk te behandelen

Wij zijn nu 5 dagen verder en heb nog steeds geen oplossing ontvangen.

Zijn ze altijd zo traag of moet ik geduld hebben.

Groetjes Jelle.
 
Highway
Hotmail is geen dienst van CaiWay!

Wat gaat er precies mis?
Handtekening
Wink
 
jelle
Mijn probleem met hotmail is en dat is vooral s,avonds als ik hotmail wil openen dat het niet lukt.

Ik weet dat hotmail geen dienst van Caiwy is maar dit kreeg ik te lezen, eerst heb ik mijn internet provider benaderd, en mijn firewall is van Norman.

hotmailx

Ik zie dat de afbeelding klein is heb ik de tekst over geschreven.

Er kan geen internetverbingding via HTTP,HTTPS of FTP worden gemaakt. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de instellingen van de firewall op deze computer.

Controleer de instellingen van de firewall voor HTTP-poort (80),HTTPS-poort (443) en FT-poort (210).

U moet mogelijk contact opnemen met de internetprovider of de leverancier van de firewallsoftware.

Voor mij is dit een beetje onbegrijpelijk ik hoop dat ik verder kan worden geholpen, de laatste twee dagen geen probleem meer gehad.

PS: krijg net een E-Mail van Caiway.


In uw mail geeft u aan dat u problemen ervaart met het inloggen op Hotmail. Wij willen graag weten of u ook problemen ervaart met andere sites? Is het zo dat uw telefoon wel werkt op deze momenten?

Mocht het zo zijn dat uw telefoon wel werkt op het moment dat u deze meldingen bij Hotmail krijgt dan zit het probleem of in uw router als u die heeft. Anders zit het op uw computer.

In beide gevallen kan u alleen doorverwijzen naar of de leverancier van uw computer of naar de fabrikant van de router


Met vriendelijke groet,
Caiway

Of mijn telefoon op dat moment werk weet ik niet.
Mijn router is geleverd door Caiway.

Ik hoop dat ik het niet te moeilijk heb gemaakt en wacht geduldig af.

Groetjes Jelle.
 
Highway
Door te klikken op de foto wordt die vergroot.

Wat je hotmail probleem betreft, dat kon wel eens een capaciteits probleem zijn bij hotmail zelf. Tijdens het internet spitsuur (1900-2200) wil iedereen zijn mail checken.
Handtekening
Wink
 
jelle
Highway bedankt voor je reactie, we wachten af of het probleem zich weer voor doet, bedankt.

Groetjes Jelle.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met openen Hotmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
Probleem met sitecom router (geen ip) Storing : 13 21 jul 2017
Advertentie