obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Modem
Farid
Ik heb bij caiway de nieuwe modem besteld die mij werd aangeboden voor de overstap van premium naar super. Weet iemand hoe dat zit met de bezorging? Of moet ik hem zelf ophalen? Alvast bedankt!
 
Cees
Ik denk dat ie je gewoon wordt toegestuurd. Bij mij was dat in ieder geval wel het geval.
Cees.
 
Farid
Hoe lang duurt het ongeveer?
 
Cees
Hallo Farid, het zou binnen een paar dagen moeten. (En nu gaat de prijs van het super abonnement blijkbaar toch €32,40 worden i.p.v 37,40.Smile Kijk ook even hier: http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/internet/wijzigingeninternetabonnementenper1-5-2011
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie