obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinging valt telkens weg
Bastardo
Hoi,

Wij hebben sinds een paar weken last van een haperende internetverbinding van de Caiway. Om de paar minuten valt de verbinding weg en daarna komt ie weer terug. We kunnen niet eens een filmpje van Youtube bekijken omdat deze dan stopt met laden.

We hebben van alles geprobeerd: hub en router ertussen uit gehaald, andere utp-kabels gebruikt, etc etc, niets helpt.

Gisteren gebeld met de Caiway Helpdesk. Antwoord: we zijn bezig met het verbeteren van het netwerk bij u in de buurt. Dit kan nog wel een paar weken duren.

Dit kan toch niet?!
Mijn vriendin en ik werken een paar keer per week thuis, maar dat gaat nu dus niet. We hebben hier geen berichtgeving over gehad en betalen wel gewoon de volle mep!

Wat kunnen we hier tegen doen?

Groeten,
Bas
 
Quick1034
Hoi,

Had ik ook last van in 3632.


Ik dacht dat he aan de router sitecom lag. Heb hem terug gezet van n naar b+g.
Verbinding is er een stuk stabieler van geworden.

Willem
 
Leonardus
Heb hier hetzelfde in 2548, als de verbinding het een beetje te verduren krijgt in de vorm van een lange download oid, dan gaan de lampjes van het modem uit en na een tiental minuten of langer is de verbinding er ineens weer, kan toeval zijn met de download.
Ik heb gisteren een andere router geplaatst en de coax van het modem direct op de binnenkomende aansluiting gezet, ook dan nog disconnects.
Of het modem heeft een kronkel of Caiway is bezig...... wie kan het zeggen, hallo Naaldwijk hoort u mij ?
 
Bastardo
Ben zelf ook woonachtig in 2548 en volgens de Caiway zijn ze daar het netwerk aan het 'verbeteren'.
Dit kan dus nog een paar weken aanhouden!

Euh...Naaldwijk: mag ik mijn geld terug?!
 
Zippy79
Ik woon ook in postcode gebied 2548, hier hetzelfde geval met wegvallende verbinding. Zodra ik een flinke download heb, en de lijn flink belast wordt, dan valt de verbinding weg. Na enkele minuten komt de verbinding wel weer terug, maar het gaat nu wel vervelend worden. Ik heb nog geen contact gehad met de helpdesk, maar het ligt zeker niet aan de modem.
Gewijzigd door Zippy79 op 10 januari 2011, 10:30
 
Frans
ik woon in Den Hoorn (2635) en heb dezelfde problemen sinds een week of twee/drie.
overdag gaat het redelijk, maar als er meer mensen op ons netwerk komen valt de verbinding (en de telefoon) steeds weg ( modem gaat dan offline)
twee x de helpdesk aan de lijn gehad en het een en ander aan het netwerk thuis aangepast, maar dat bied geen oplossing.
as vrijdag komt er een monteur meten....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinging valt telkens weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 apr 2021
internet valt regelmatig weg Eigen netwerk : 1 16 feb 2021
Sonosgeluid valt weg bij TV Algemeen : 2 03 okt 2020
Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg Hardware instellingen : 3 17 feb 2020
Advertentie