Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg
|
|
JPvG |
Geplaatst op 10 February 2020, 10:00
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2925EE » Genexis Titanium-52 » Asus Lyra » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 17 Lid sinds: 01 Feb 2018 |
Beste medeforummers, Sinds de overgang van de aria naar de kamai is er iets geks aan de hand. Ik heb mijn systeem als volgt aangesloten: Kamai aangesloten via HDMI op Onkyo reciever(evenals Chromecast/ BD en PS4) Onkyo receiver aangesloten via HDMI(ARC) op TV, alles is HDMI ARC/CEC compatibel Bij TV kijken via de Kamai valt het beeld regelmatig 2 seconden weg, geluid blijft wel door gaan. Dit is niet het geval bij de BD, Chromecast en PS4. Wat heb ik al geprobeerd: - HDMI kabels vervangen( nu allemaal high speed) - andere HDMI ingang - Kamai reset/ receiver reset ( gaat eventjes goed, daarna weer niet) - ARC/CEC uitzetten geen oplossing Mijn vraag is wat het nog meer kan zijn? Receiver is 4K geschikt, HDCP 2.2 Wellicht kan de Kamai hier niet mee omgaan? |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 10 February 2020, 22:53
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Probleem zit hem in de upscaling van je TV Vs receiver. Herkenbaar. Of je kunt de upscaling uitzetten. Soms kan dit per bron en anders richten tot Caiway. Leg je probleem uit bij Caiway/ Delta het is een samenwerking met deze type decoder. Beste medeforummers, Sinds de overgang van de aria naar de kamai is er iets geks aan de hand. Ik heb mijn systeem als volgt aangesloten: Kamai aangesloten via HDMI op Onkyo reciever(evenals Chromecast/ BD en PS4) Onkyo receiver aangesloten via HDMI(ARC) op TV, alles is HDMI ARC/CEC compatibel Bij TV kijken via de Kamai valt het beeld regelmatig 2 seconden weg, geluid blijft wel door gaan. Dit is niet het geval bij de BD, Chromecast en PS4. Wat heb ik al geprobeerd: - HDMI kabels vervangen( nu allemaal high speed) - andere HDMI ingang - Kamai reset/ receiver reset ( gaat eventjes goed, daarna weer niet) - ARC/CEC uitzetten geen oplossing Mijn vraag is wat het nog meer kan zijn? Receiver is 4K geschikt, HDCP 2.2 Wellicht kan de Kamai hier niet mee omgaan? |
|
|
JPvG |
Geplaatst op 17 February 2020, 13:52
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » 2925EE » Genexis Titanium-52 » Asus Lyra » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 17 Lid sinds: 01 Feb 2018 |
Dank Jaco voor je reactie. Ik had inmiddels de ontvanger aangesloten op een 'normale' hdmi input en dat gaat een stuk beter. Zit niets anders op dan een nieuwe TV kopen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart | Storing | : 26 | 28 Aug 2022 |
Geen beeld bij iptv | Storing | : 8 | 12 Aug 2022 |
Verbinding valt telkens weg | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 01 May 2022 |
Geen beeld en geluid | Algemeen | : 1 | 02 Mar 2022 |
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter | Snelheid | : 11 | 24 Sep 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie