obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Sonosgeluid valt weg bij TV
HalmRi
Probleem:
Televisie kijken: Niet OK => Regelmatig valt het geluid ongeveer 1/10 seconde weg bij of de playbar of een van de Play 1. Vooral bij muziekuitzending is dit zeer irritant omdat je naar "hakkelend geluid" luisterd.
Luister ik naar Spotify dan werkt de Sonos prima

Delta Glasvezel abonnement

Router: Genexis
Platform Lunar. Productnaam: Platinum-7840
zowel op 2.4 als op 5 GHz

Decoder: Amino
Firmware: 20.1.82.0.10
Software versie: 3.4.2
Audio Sync: 0
Scart Modus: CVBS
HDMI CEC: uitgeschakeld

Sonos
Keuken: Play 1
Woonkamer: Playbar + SUB + 2x Play 1 (5.1 system)
Sonos OS: S2 build 60381140
Sonos ID: 115563983
Playbar bekabeld aangesloten
Audiocompressie: ongecomprimeerd

Aansluiting
Decoder is aangesloten via een HDMI kabel op een "gewone" HDMI poort op de televisie. Dus niet op een HDMI ARC ingang.
De televisie is middels een optische kabel aangesloten op de optische ingang van de Sonos Playbar. Tevens al geprobeerd om de optische kabel vanaf de Sonos rechtstreeks naar de decoder te leggen.
 
Jaco Hage
Werk je met de standaard optische en HDMI kabel, die al eens vervangen?
En al eens gekeken om alles op PCM te zetten? (Het kan zijn dat het audioboard van de TV anders werkt ism je Sonos Vs decoder)

HalmRi schreef:

Probleem:
Televisie kijken: Niet OK => Regelmatig valt het geluid ongeveer 1/10 seconde weg bij of de playbar of een van de Play 1. Vooral bij muziekuitzending is dit zeer irritant omdat je naar "hakkelend geluid" luisterd.
Luister ik naar Spotify dan werkt de Sonos prima

Delta Glasvezel abonnement

Router: Genexis
Platform Lunar. Productnaam: Platinum-7840
zowel op 2.4 als op 5 GHz

Decoder: Amino
Firmware: 20.1.82.0.10
Software versie: 3.4.2
Audio Sync: 0
Scart Modus: CVBS
HDMI CEC: uitgeschakeld

Sonos
Keuken: Play 1
Woonkamer: Playbar + SUB + 2x Play 1 (5.1 system)
Sonos OS: S2 build 60381140
Sonos ID: 115563983
Playbar bekabeld aangesloten
Audiocompressie: ongecomprimeerd

Aansluiting
Decoder is aangesloten via een HDMI kabel op een "gewone" HDMI poort op de televisie. Dus niet op een HDMI ARC ingang.
De televisie is middels een optische kabel aangesloten op de optische ingang van de Sonos Playbar. Tevens al geprobeerd om de optische kabel vanaf de Sonos rechtstreeks naar de decoder te leggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sonosgeluid valt weg bij TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 apr 2021
internet valt regelmatig weg Eigen netwerk : 1 16 feb 2021
Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg Hardware instellingen : 3 17 feb 2020
Verbinding valt regelmatig weg CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 1 31 aug 2019
Advertentie