obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
internet valt regelmatig weg
joost
Hoi,

inmiddels snap ik er niets meer van.

Ik heb mijn glasvezel modem aangesloten op een tp-link unmanged switch en vanuit daar twee kabels getrokken naar twee pc's. het ene moment heb ik perfecte internet en het andere moment valt alles weg. Dan kan ik niets anders doen dan de stekker uit het modem te halen en dan werkt alles weer. Soms voor heel lang, andere keren voor slechts een half uur.

Gisteren werkte alles nog perfect.

Een kabel rechtstreeks naar tp link deco vanuit de modem. En de andere naar de switch en daarop de pc's en twee maal een NAS.

vandaag stapsgewijs naar vele male uitval, de deco's eraf gehaald...geen effect... NAS er beide afgehaald, geen effect.

Enige optie is nog de unmanaged switch er tussen uit maar ja dit is geen werken zo.

De deco's heb ik ook nodig omdat het signaal van het Caiway kastje te zwak is.

wie heeft de gouden tip? ( P.s. dit is een Genesis router van 2 mnd oud..de andere had het probleem ook en starte ineens niet meer op)
Gewijzigd door joost op 16 februari 2021, 14:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt regelmatig weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie