obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Web tv valt uit
db
Ik kijk regelmatig tv op mijn computer.
Sinds kort krijg ik een foutmelding 24600. Deze melding verschijnt pas na 40-60 minuten kijken.
Ik moet het steeds vernieuwen daarna kan ik weer verder kijken.

Ik gebruik Firefox om tv te kijken. Ik heb Chrome geprobeerd, hetzelfde resultaat.
Ik heb een twee beeldschermen, ik weet niet of dat maken heeft. Maar daarvoor heb ik nooit problemen gehad.

Nu krijg ik plotseling deze melding. Heel irritant. Ik heb ook Caiway contact opgenomen. Ze weten ook niet wat de fout is. Sterker nog ze kennen deze code niet, wat hoogstens vreemd is.

Ik vroeg mij af of er meerdere gebruikers hetzelfde soortelijk probleem heeft. En of een ander tips, oplossing heeft.
 
Pga
Sinds begin feb 2021 heb ik de interactieve tv app. Voorheen had ik multiscreen.
Ook ik heb last van Error 246000 met alle bekende webbrowsers. Caiway is niet bekend met deze fout. Op zeeland .net las ik dat een gebruiker had geconstateerd dat fout Vnl voorkomt bij films die meer dan 1 uur niet wordt onderbroken door reclame. Ik heb er last van tijdens voetbalwedstrijden (op open kanalen). Net na rust crasht hij met genoemde Error. Een medewerker van caiway heeft z omdat morgen fout kunnen reproduceren via mijn account maar geen oplossing. Ik heb eea nog een paar keer gemeld maar tot op heden geen oplossing.
Vanaf vandaag heb ik nu ook de hardware van interactieve tv. Ook sneller internet. Van 50 naar 100 Mb. Ook dit is geen oplossing.
 
Pga
Afgelopen week, dinsdag, woensdag en donderdag geen last gehad van bovengenoemd probleem. Opgelost door Caiway?
 
db
Of hebben ze stiekem een update doorgevoerd.
Of was een andere applicatie die onlangs een update gekregen.

Maar ja, ik merk het nu ook. Ik heb een foutmelding niet meer gezien deze week.
Beetje raar.
 
The red rooster
Bofkont!!
Hier nog steeds last van die storing. Ook nu op het ogenblik.
Oplossing???
 
Pga
Hier geen storingen meer gehad sinds laatste bericht (12maart)
 
The red rooster
Iets specifieks gedaan????
Hier is het bagger.
Met Firefox en Edge noppes!!
 
Pga
Nee. Ik heb heel veel contact gehad met caiway. Helpdesk kon het niet verhelpen en hebben het hogerop gegooid. Ik zou op de hoogte worden gehouden maar natuurlijk niets meer gehoord. En ineens was het over. Wanneer treedt bij jou storing op. Ook na ongeveer een uur. Alleen bij voetbal of ook bij praatprogramma’s. Reset je de storing door even een andere zender te kiezen en dan weer terug. Heb je glasvezel?
 
db
Ik heb ook nauwelijks aan gedaan, alleen alle update van Windows, grafisch kaart doorgevoerd. verder niks mee gedaan.
En ik zou inderdaad ook op hoogte van helpdesk gehouden, maar nee.
Eigenlijk weten ze bij Caiway zelf ook niet. Misschien ligt het toch aan bij hen.
 
Highway
Via https://webtv.caiway.nl/ heb ik ook vaak last van storing de laatste tijd. Voornamelijk kijk ik hierop journaal. Vanwege de onbetrouwbaarheid van webtv kijk ik maar via npostart.nl
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Web tv valt uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
internet valt regelmatig weg Eigen netwerk : 1 16 feb 2021
Sonosgeluid valt weg bij TV Algemeen : 2 03 okt 2020
Beeld kamia 7x valt 2 seconden weg Hardware instellingen : 3 17 feb 2020
Verbinding valt regelmatig weg CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 1 31 aug 2019
Advertentie