Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Storing Beeld coax Almelo
|
|
Roesem |
Geplaatst op 04 March 2020, 21:52
|
![]() Activiteit ![]() » Almelo » 7605ax » Alles-in-1 G150 » Genexis Titanium-52 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 5 Lid sinds: 31 Aug 2016 |
Ik heb 94% ontvangst, heb mijn versterker er tussen weg gehaald en dus coax rechtsreeks op aansluitpunt aangesloten. het ontvangst is hier beter door geworden maar toch steeds blokken in beeld. Vanavond bij Fox Sport Live en ziggo kanalen. De storing treed niet continue op, maar wel dagelijks. Wie heeft de oplossing?? |
|
|
Highway |
Geplaatst op 08 March 2020, 17:59
|
![]() Superbeheerder ![]() » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 619 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Het kan natuurlijk ook liggen aan de kwaliteit die bij het distributiepunt wordt aangeleverd. Maar omdat je aangeeft dat het wel wat beter wordt als je de boel rechtstreeks aansluit denk ik aan een lokale stoorbron. Liggen er elektriciteitsdraden in de buurt van de coaxkabel? Is er in de buurt van de tv, ontvanger of coaxkabel een draadloze telefoon of een dimbaar spotje? Verplaats dan eens draden, telefoon of het spotje. ![]() |
|
|
Roesem |
Geplaatst op 08 March 2020, 18:51
|
![]() Activiteit ![]() » Almelo » 7605ax » Alles-in-1 G150 » Genexis Titanium-52 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 5 Lid sinds: 31 Aug 2016 |
Ik denk dat het aan het distributiecentrum ligt, het signaal ging tijdens het kijken op alle zender wel met bijna 10 procent omlaag gedurende een half uur. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Beeld coax Almelo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciƫlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 | Storing | : 2 | 03 May 2024 |
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem | Werkzaamheden | : 17 | 24 Aug 2023 |
storing wordt maar niet opgelost | Storing | : 1 | 24 Jan 2023 |
Coax kabel buiten defect? | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 11 Nov 2022 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket