obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax
kawamaup
Sinds een aantal weken valt het me op dat het ontvangst van o.a Q-Music en radio 538 slecht is. Met name de S klanken zijn uitermate irriterend want het lijkt erop dat de zender er net naast staat afgestemd terwijl dit niet het geval is.
Eerst dacht ik dat de afstemming van de receiver niet meer ok was. Ik heb andere zenders beluisterd en deze zijn prima en zonder gekraak of ruis te ontvangen.

Ik woon in Den Haag Wateringse veld.
Benieuwd of er een oplossing is of dat het probleem bekend is
 
Jaco Hage
Het is al heel lang zo wat betreft de frequentie afwijking. Mogelijk dat je dat bedoeld? Bij Caiway staan de radiozenders niet synchroon op de frequenties die worden aangegeven. Bijvoorbeeld 101.30Mhz staat als notering op 101.35Mhz om goed stereo te ontvangen.

kawamaup schreef:

Sinds een aantal weken valt het me op dat het ontvangst van o.a Q-Music en radio 538 slecht is. Met name de S klanken zijn uitermate irriterend want het lijkt erop dat de zender er net naast staat afgestemd terwijl dit niet het geval is.
Eerst dacht ik dat de afstemming van de receiver niet meer ok was. Ik heb andere zenders beluisterd en deze zijn prima en zonder gekraak of ruis te ontvangen.

Ik woon in Den Haag Wateringse veld.
Benieuwd of er een oplossing is of dat het probleem bekend is
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie