obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
IR extender aansluiting op de Entone
toobeus4u
Hallo allemaal,

ik heb een ir extender kabeltje gekocht. Deze aangesloten op de IR port van de Entone. Helaas geeft de Entone geen reactie wanneer je op de extender richt.

Weet iemand of die port geactiveerd moet worden, of dat de port uberhaupt wel werkt?

Link naar de kabel
https://www.onlinekabelshop.nl/ir-receiver-kabel-1-4-meter

Groeten
 
Jaco Hage
Geen enkele. Die poort is uitgeschakeld.
Marmitek Control 8 of de opvolger kopen. Werkt voor niet teveel geld perfect.
 
toobeus4u
Dat is lekker handig. Poort is dus ook niet te activeren?
Enig idee of de opvolger van de interactieve ontvanger die we binnenkort krijgen ditzelfde probleem heeft?

Tot die tijd anders maar via coax kijken.

Bedankt voor je antwoord iig Smile
 
Jaco Hage
Nee, maar dat hangt toch niet af van die IR ontvanger of dat hij een IR output heeft?
Ken plentie TV's en versterkers die allerlei opties rear hebben maar enkel doeltreffende zijn als je ze in een domotica systeem hangt maar er in basis er niets aan hebt.

Die IPTV decoders van Caiway zijn nu zo klein. die plak je zo achter je TV. Werkt uitstekend voor je afstandsbediening. Op dit moment de beste IPTV decoder die ik van Caiway in mijn handen heb gehad....
 
toobeus4u

Jaco Hage schreef:



Die IPTV decoders van Caiway zijn nu zo klein. die plak je zo achter je TV. Werkt uitstekend voor je afstandsbediening. Op dit moment de beste IPTV decoder die ik van Caiway in mijn handen heb gehad....


Hopen dat de Entone snel wordt omgeruild voor het nieuwe model dan.
 
Sokje
Alleen wel erg jammer dat op die "geweldige" Amino Aria 7X kastjes niet de HD zenders worden geleverd waarmee Caiway wel pronkt op zijn zenderlijst.
Je gaat weer tien jaar terug in de tijd met ARD, ZDF en Arte weer in SD.
BBC Word News in SD, Shorts TV in SD en zonder Nederlandstalige ondertiteling en zo kan ik nog wel even doorgaan. Sad
 
Jaco Hage
is dat het enige nadeel?
 
Sokje
Als jij mij het adres geeft van je supermarkt, ga ik vragen of ze voortaan bij jou 50 gram uit je pak koffie halen en een decilitertje per pak melk laten weglopen, maar je wel voor de volle verpakkingen laten betalen.

Eens kijken hoelang jij zo'n nadeel bagatelliseert ….
 
Jaco Hage
ligt er maar net aan hoe je mijn vraag interpreteert. Als de koffie voor de rest beter smaakt en er zit minder in het pak kun je dat wel eens beter inschenken. En ik bagatelliseer het niet. Ik stel gewoon de vraag omdat je eerst spreekt over een ''geweldige decoder''...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IR extender aansluiting op de Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Nieuwe aansluiting Algemeen : 6 30 okt 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie