obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Geen optische aansluiting op Aria 7X
Sunfield
Onlangs de nieuwe ontvanger van Caiway ontvangen, de Aria 7X. Tot mijn verbazing merk ik dat bij het vervangen van mijn Entone, er nu ineens geen optische aansluiting op de Aria 7X zit.
Dit betekent dat als ik radio wil luisteren via mijn soundbar, ik verplicht ben om mijn TV aan te zetten!! Ik vandaag naar de Caiway winkel in Naaldwijk om te vragen naar een oplossing, wordt er gewoon gezegd dat die er niet is. Toen ik zei op de Kamai 7X zit wel een optische aansluiting en of ik die dan niet kon krijgen, was het antwoord: Nee, we hebben maar 1 ontvanger en daar moet je het mee doen. Op dat moment kwam er een andere medewerker bij en die zei, dat als ik overstap naar Delta, dan kan ik wel de Kamai 7X krijgen en hij wees naar de ontvanger, die dus gewoon in de winkel van Caiway staat! Bijzonder verhaal dit toch? De vraag is nu hoe kom ik zonder over te stappen aan de Kamai 7X?
 
Volt
daar is ook andere oplossing voor, din9 naar tulp. analoog dus ...

heb adresje waar je deze voor 35,99 ken bestellen, gebruik hem zelf imiddes ook voor mijn Aria7X en is hoge kwaliteit
Gewijzigd door Volt op 10 augustus 2022, 13:40
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen optische aansluiting op Aria 7X', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Advertentie