obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Welke tv,of Entone
Bakstenen
De TV heeft denk zijn beste tijd gehad,ben nu aan het kijken naar een nieuwe,kwam tot nu toe uit bij Samsung UE43RU7440, (wij hoeven alle nieuwe snufjes niet)nu gaf de helpdesk aan dat ik toch een Entone moest blijven gebruiken.
Nu de vraag,wat is het alternatief? een externe schijf ?
 
Jaco Hage
Zelf gebruik ik een Panasonic TV scherm waar ik uiterst tevreden over ben op de manier van opname via een externe HDD. Incl 2 DVBC CAM inputs en meerdere opnames tegelijk. Hierop, maar ook op de meeste LG en Samsung schermen kun je een losse / externe HDD gebruiken. Echter dat werkt alleen maar door gebruik te maken van de TV decoder IN de TV via de coaxkabel.

Zoals je nu je TV gebruikt dient hij enkel als ''scherm'' om het beeld van de Entone weer te geven. ( en mogelijk andere randapparatuur via scart/hdmi/component etc)
 
Bakstenen
Jaco,
klopt wat jij zegt,maar als ik het doe zoals jij,dan heb ik geen interactieve tv.
Daar zit ik nog mee


Jaco Hage schreef:

Zelf gebruik ik een Panasonic TV scherm waar ik uiterst tevreden over ben op de manier van opname via een externe HDD. Incl 2 DVBC CAM inputs en meerdere opnames tegelijk. Hierop, maar ook op de meeste LG en Samsung schermen kun je een losse / externe HDD gebruiken. Echter dat werkt alleen maar door gebruik te maken van de TV decoder IN de TV via de coaxkabel.

Zoals je nu je TV gebruikt dient hij enkel als ''scherm'' om het beeld van de Entone weer te geven. ( en mogelijk andere randapparatuur via scart/hdmi/component etc)
 
Jaco Hage
De interactiviteit die Caiway aanbiedt zit niet ''gebakken'' in een standaard (smart) TV die je nu koopt. De replay diensten vind je wel op de Entone Vs Aria decoders van Caiway. Ik denk ook wel dat de interactieve Replay diensten de insteek zijn van de decoder van nu. Ikzelf stream meer dan 't LiveTV volgen....

Als op de Caiway decoder ook de Disney, Netflix Vs Videoland EN een eigen PLEX app, samen met Dolby Atmos volgt dan zal ik per direct de externe IPTV decoder van de provider actief inzetten als ik daarnaast ook in 4K LiveTV kan gaan kijken. (u snap?) Smile

Bakstenen schreef:

Jaco,
klopt wat jij zegt,maar als ik het doe zoals jij,dan heb ik geen interactieve tv.
Daar zit ik nog mee


Jaco Hage post=24612

Zelf gebruik ik een Panasonic TV scherm waar ik uiterst tevreden over ben op de manier van opname via een externe HDD. Incl 2 DVBC CAM inputs en meerdere opnames tegelijk. Hierop, maar ook op de meeste LG en Samsung schermen kun je een losse / externe HDD gebruiken. Echter dat werkt alleen maar door gebruik te maken van de TV decoder IN de TV via de coaxkabel.

Zoals je nu je TV gebruikt dient hij enkel als ''scherm'' om het beeld van de Entone weer te geven. ( en mogelijk andere randapparatuur via scart/hdmi/component etc)
 
Bakstenen
Jaco,
wij zijn boomers,wij praten met elkaar, Grin
Maar zonder gekheid,zoveel kijken wij niet,en ook geen Netflix,soms als we oppassen,en het is makkelijk als ik even het journaal of Studio sport kan terug kijken,omdat er visite is.
En de providers zouden het in een USB stick kunnen doen,maar ik begrijp ook wel dat daar denk niet zoveel belangstelling voor is,meesten jongeren kijken anders.
Hoop wel dat de huidige T.V. wel de universele AB aankan,zit ik weer met 2 AB.
Nog bedankt voor je reactie

[quote name=Jaco Hage post=24614]De interactiviteit die Caiway aanbiedt zit niet ''gebakken'' in een standaard (smart) TV die je nu koopt. De replay diensten vind je wel op de Entone Vs Aria decoders van Caiway. Ik denk ook wel dat de interactieve Replay diensten de insteek zijn van de decoder van nu. Ikzelf stream meer dan 't LiveTV volgen....

Als op de Caiway decoder ook de Disney, Netflix Vs Videoland EN een eigen PLEX app, samen met Dolby Atmos volgt dan zal ik per direct de externe IPTV decoder van de provider actief inzetten als ik daarnaast ook in 4K LiveTV kan gaan kijken. (u snap?) Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke tv,of Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
welke videorecorder gebruik je Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 sep 2021
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk : 51 25 apr 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Advertentie