obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
aansluiting hoofdtelefoon
Ronald1946
In het coax-tijdperk keken mij vrouw en ik als volgt tv: mijn vrouw met hoofdtelefoon aangesloten op de Humax, en ik "gewoon". Nu zijn wij overgestapt naar interactieve tv met Entone. Hierop is geen (tulp) aansluiting voor de zender van de draadloze Sennheiser hoofdtelefoon.
De hoofdtelefoon direct op de tv aansluiten is geen optie, want dan dempen de speakers en heeft alleen mijn vrouw geluid. Wat is hiervoor een oplossing? Een advies dat ik al kreeg was: sluit op de Entone een S/P DIF omvormer naar tulp aan. Waar moet ik op letten bij aanschaf? Zijn er andere opties?
Bij voorbaat dank voor alle bruikbare antwoorden
Ronald1946
 
Hansq
Als je een HDMI aansluiting tussen de Entone en de TV gebruikt heb je zowiezo geen geluid via de tulp aansluiting. Alleen als je de scart aansluiting gebruikt kan het wel. Deze storing is al sinds 2014 opgenomen in het lijstje van nog op te lossen problemen.

Maar wordt nog steeds aan gewerkt.........
 
Ronald1946
Dank voor de raadgevingen. Na aanschaf van een omvormer + optische kabel werkt de hoofdtelefoon prima. De omvormer was nodig om van digitaal naar analoog te gaan.
Tof.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting hoofdtelefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Nieuwe aansluiting Algemeen : 6 30 okt 2020
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Aansluiting 'verplaatsen': wat kost dat? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 14 jul 2017
Advertentie