Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
aansluiting hoofdtelefoon
|
|
Ronald1946 |
Geplaatst op 07 November 2016, 15:18
|
Activiteit » Schiedam » 3121VE Berichten: 2 Lid sinds: 07 Nov 2016 |
In het coax-tijdperk keken mij vrouw en ik als volgt tv: mijn vrouw met hoofdtelefoon aangesloten op de Humax, en ik "gewoon". Nu zijn wij overgestapt naar interactieve tv met Entone. Hierop is geen (tulp) aansluiting voor de zender van de draadloze Sennheiser hoofdtelefoon. De hoofdtelefoon direct op de tv aansluiten is geen optie, want dan dempen de speakers en heeft alleen mijn vrouw geluid. Wat is hiervoor een oplossing? Een advies dat ik al kreeg was: sluit op de Entone een S/P DIF omvormer naar tulp aan. Waar moet ik op letten bij aanschaf? Zijn er andere opties? Bij voorbaat dank voor alle bruikbare antwoorden Ronald1946 |
|
|
Hansq |
Geplaatst op 07 November 2016, 16:28
|
Activiteit » Rhoon » 3162RE Berichten: 4 Lid sinds: 15 Apr 2016 |
Als je een HDMI aansluiting tussen de Entone en de TV gebruikt heb je zowiezo geen geluid via de tulp aansluiting. Alleen als je de scart aansluiting gebruikt kan het wel. Deze storing is al sinds 2014 opgenomen in het lijstje van nog op te lossen problemen. Maar wordt nog steeds aan gewerkt......... |
|
|
Ronald1946 |
Geplaatst op 11 November 2016, 14:54
|
Activiteit » Schiedam » 3121VE Berichten: 2 Lid sinds: 07 Nov 2016 |
Dank voor de raadgevingen. Na aanschaf van een omvormer + optische kabel werkt de hoofdtelefoon prima. De omvormer was nodig om van digitaal naar analoog te gaan. Tof. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting hoofdtelefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen optische aansluiting op Aria 7X | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 2 | 10 Aug 2022 |
Vraag over nieuwe aansluiting | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 5 | 13 May 2021 |
Nieuwe aansluiting | Algemeen | : 6 | 30 Oct 2020 |
IR extender aansluiting op de Entone | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 9 | 23 Jul 2019 |
Aansluiting 'verplaatsen': wat kost dat? | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 1 | 14 Jul 2017 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie