obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Genexis modem
Rayhia
Goedendag,

Heb op 3 juni jl glasvezelpakket binnengekregen.
Wil deze vandaag aansluiten, maar lampje <> blijft knipperen. Iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

Mvg,
Ray
 
data-full-width-responsive="true">
Rayhia
Nee, er brandt maar 1 lampje op schuine zijde. Het lampje dat hij aan staat.
 
Rayhia
Ga ik dat proberen, bedankt in ieder geval
 
2fast4u
ik had bij iemand de glasvezel angesloten blijkt dat de kabel glasvezel in de router niet goed was..Caiway gebeld hebben monteur gestuurd want ik ga de glasvezel router niet openen en klaar werkt nu goed! Of gewoon wat ook Jaco Hage zei kan ook het geval zijn.
 
Caiway Webcare

Quote

Rayhia schreef:

Goedendag,

Heb op 3 juni jl glasvezelpakket binnengekregen.
Wil deze vandaag aansluiten, maar lampje <> blijft knipperen. Iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

Mvg,
Ray


Beste Ray,

Indien je nog steeds problemen ervaart met het activeren van je glasvezelverbinding ontvangen wij graag in een privébericht je postcode+huisnummer. We zoeken de storing graag voor je uit.

Vriendelijke groeten,

^NL

Caiway Webcare
Caiway Webcare Team
 
Rayhia
Geachte,

Heb 2 weken geleden contact gehad met jullie klantenservice, waarbij aangegeven werd dat ik gebeld zou worden voor het repareren van de aansluiting. Ik zou gebeld zijn, maar ik weet van niks. Toen is mij gevraagd of ik een andere telefoonnummer had waar ik ook bereikbaar ben, dit heb ik gegeven, maar tot op heden niks meer gehoord.

Kunt u hier voor mij achteraan gaan?
Anders zeg ik het hele spul lekker op.

Mvg,
R. Uittenbogaard
 
Stormbreaker
Ik heb gisterenavond en tot vandaag hetzelfde probleem gehad. Wat bleek: geen kabelbreuk maar dat men in de wijkkast het internet op een compleet verkeerd adres feitelijk had aangesloten. Op papier klopte het maar dan heb je in praktijk dus geen signaal. Vraag de monteur als deze komt naar de wijkcentrale/wijkkast te gaan als hij of zij dat al niet van plan is.
 
Caiway Webcare
Beste Rayhia,

We hebben hier te maken met een storingsmelding die al is aangemaakt. Het snelst zou zijn onze helpdesk te bellen en vragen naar de status.

Vanuit onze afdeling Webcare wil ik dit ook oppakken. Kan je ons een privé bericht sturen met postcode & huisnummer?

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.
Caiway Webcare Team
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Genesis modem/router CaiWay Glasvezel modem : 6 27 mei 2019
Eigen modem of alleen router? CaiWay Glasvezel modem : 16 27 apr 2019
UTP kabel van modem naar Entone ontvanger CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 5 24 dec 2018
Help. telefoon via fritzbox aan caiway modem Eigen telefoon netwerk : 1 05 okt 2018
Router maakt geen verbinding met modem Hardware instellingen : 9 03 nov 2017