Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
extra aansluiting voor een koptelefoon
|
|
Poekie |
Geplaatst op 11 February 2015, 16:30
|
Activiteit » Oudenbosch » 4731XH Berichten: 1 Lid sinds: 11 Feb 2015 |
Sinds ik glasvezel heb, had ik een extra koptelefoon aangesloten op de scart aansluiting van de Entone. Dit ivm met slechthorendheid van mijn vrouw. De TV is aangesloten met een HDMI kabel. Dit heeft prima gewerkt. Door een storing van de ontvanger moest deze gereset worden. Daarna werkte de scart aansluiting niet meer . 4 verschillende personen van de helpdesk konden dit probleem niet oplossen. Wij zijn hierdoor ernstig gehandicapt. Weet iemand een oplossing? |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 13 February 2015, 22:27
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Kun je je koptelefoon niet op je tv zelf doen via scart of een losse versterker? Quote Poekie schreef: Sinds ik glasvezel heb, had ik een extra koptelefoon aangesloten op de scart aansluiting van de Entone. Dit ivm met slechthorendheid van mijn vrouw. De TV is aangesloten met een HDMI kabel. Dit heeft prima gewerkt. Door een storing van de ontvanger moest deze gereset worden. Daarna werkte de scart aansluiting niet meer . 4 verschillende personen van de helpdesk konden dit probleem niet oplossen. Wij zijn hierdoor ernstig gehandicapt. Weet iemand een oplossing? |
|
|
jj1987 |
Geplaatst op 13 February 2015, 23:15
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » 3344 » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 432 Lid sinds: 12 Aug 2013 |
Losse koptelefoon versterker? Of op marktplaats een 2e hands stereoversterkertje ertussen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra aansluiting voor een koptelefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Extra tijd opnemen bij EPG | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 1 | 29 May 2024 |
Voorbeeld voor caiway! | Algemeen | : 1 | 23 Jan 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
Geen optische aansluiting op Aria 7X | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 2 | 10 Aug 2022 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie