Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Extra tijd opnemen bij EPG
cawul
Het zal niet kunnen vermoed ik, of ik zie iets over het hoofd...

Belgische zenders hebben de neiging uit te lopen. Soms zelfs fiks.
Meer dan eens moet ik zo'n 15 of zelfs 20 minuten 'doorspoelen' voordat het eigenlijke programma begint. Resultaat, film wordt vaak afgekapt.

1. Om te voorkomen dat je naar een 'afgekapte' film kijkt, zou je eigenlijk in 1x naar het einde willen springen, om te zien of de film nog bezig is of dat een ander programma is opgenomen.
In het laatste geval is de film compleet.

Helaas, ik heb nog niet ontdekt hoe je in 1x naar het einde kan springen.
Vraag: weet iemand hiervoor een oplossing?

2. Ook niet ontdekt: opname tijd verlengen met -bijvoorbeeld- 10 of 15 minuten. Misschien bestaat die mogelijkheid wel.
Zelfde vraag: weet iemand hiervoor een oplossing?

3. Je kúnt ervoor kiezen om het vólgende programma ook op te nemen.
Dus film, plús het programma dat daarna volgt.
Vaak is het een soort van aktualiteiten programma. Vaak is dat hetzelfde soort actualiteitenprogrmma. Die worden in dezelfde 'folder' opgeslagen. Je hebt dan b.v. 3 of 4 x Vranckx staan. Als je film hebt bekeken en die is inderdaad afgekapt, moet je op zoek naar de juiste Vranckx (van dezelfde datum), maar het kan ook een ánder programma zijn, dat je extra hebt opgenomen, dan moet je dáár naar op zoek. Enfin, dat is in de praktijk geen werkbare oplossing.

Eigenlijk blijven dus 1 en 2 over.

Heeft ieman een suggestie?

Thanks.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra tijd opnemen bij EPG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opnemen met Amini Aria in de cloud? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 21 May 2024
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 13 Sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 Apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 Jan 2022
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 Mar 2021
Advertentie