obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
extra aansluiting voor een koptelefoon
Poekie
Sinds ik glasvezel heb, had ik een extra koptelefoon aangesloten op de scart aansluiting van de Entone. Dit ivm met slechthorendheid van mijn vrouw. De TV is aangesloten met een HDMI kabel.
Dit heeft prima gewerkt.
Door een storing van de ontvanger moest deze gereset worden.
Daarna werkte de scart aansluiting niet meer . 4 verschillende personen van de helpdesk konden dit probleem niet oplossen.
Wij zijn hierdoor ernstig gehandicapt.
Weet iemand een oplossing?
 
jj1987
Kun je je koptelefoon niet op je tv zelf doen via scart of een losse versterker?

Quote


Poekie schreef:

Sinds ik glasvezel heb, had ik een extra koptelefoon aangesloten op de scart aansluiting van de Entone. Dit ivm met slechthorendheid van mijn vrouw. De TV is aangesloten met een HDMI kabel.
Dit heeft prima gewerkt.
Door een storing van de ontvanger moest deze gereset worden.
Daarna werkte de scart aansluiting niet meer . 4 verschillende personen van de helpdesk konden dit probleem niet oplossen.
Wij zijn hierdoor ernstig gehandicapt.
Weet iemand een oplossing?
 
jj1987
Losse koptelefoon versterker?
Of op marktplaats een 2e hands stereoversterkertje ertussen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra aansluiting voor een koptelefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie