obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 probleem met opnemen
633958
De Entone neemt soms niet op, dan weer de helft van een programma.Wat opgenomen is staat in de lijst maar met bekijken springt ie weer terug. Van alles geprobeerd blijft het zelfde.

Naleker
Bij mij ook. Met regelmaat. Ik gebruik hiervoor de Humax. Kijk helemaal niet via de Entone. Baggerding.

Adios
Is de Entone echt zo'n baggerding? Je betaalt toch niet vijf euro per maand aan Caiway voor bagger?

Migow
Neem contact op via twitter en geheid dat je een entone 515 krijgt. Hier klagen heeft geen nut nl. En als je daar vijf euro voor betaald dan zeker caiway bestoken Smile

Migow

H D R schreef:

Is de Entone echt zo'n baggerding? Je betaalt toch niet vijf euro per maand aan Caiway voor bagger?
niet iedereen betaald voor die box hoor. Ik heb nog oude pakket 150/150 en daar was de entone gratis erbij. HDR jij hebt toch ook een oud pakket 50/50 waarbij je gratis meer tv kanalen hebt toch voor 40 euro???? Dus zolang jij en ik niet overstappen houden we dezelfde voorwaarden toch? Frown

Adios
In Krimpen en Loenen is nog steeds het complete TV extra pakket plus onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor veertig euro per maand.

Netjes dat Caiway dit ongemoeid laat.

Adios
Jawel, ik kom Caiway smartcards te kort !

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 probleem met opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Storing op entone Storing : 1 01 jun 2019
Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 2 01 mei 2019