Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Niet kunnen opnemen via app.
|
|
ERooij |
Geplaatst op 14 April 2022, 22:58
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 14 Apr 2022 |
Zijn er gebruikers met de ervaring dat zij niet kunnen opnemen en terugkijken via de iOS app? Sinds het aanpassen van het wachtwoord in mijn caiway lukt dit niet meer. Ik kom er met de caiway helpdesk niet uit. Meerdere meldingen gedaan en dan zie ik weer dat mijn Amino 7x wordt “overgenomen” door Caiway. Vervolgens wacht ik nog een tijdje en dan blijkt de bon weer gesloten zonder dat mij iets gevraagd is. Bij het weer melden ga ik hetzelfde circuit weer in. Ook bij een eerder ander probleem heb ikzelf uiteindelijk de helpdesk op het juiste spoor gezet. Wellicht is er hier dus iemand die eenzelfde ervaring heeft gehad en een tip voor mij heeft. Er is dus geen synchronisatie tussen mijn e-mail-id en het id war door de Amino wordt gebruikt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet kunnen opnemen via app.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
Extra tijd opnemen bij EPG | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 1 | 29 May 2024 |
opnemen met Amini Aria in de cloud? | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 1 | 21 May 2024 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie