Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Serie opnemen neemt teveel op
|
|
OnsParadijs |
Geplaatst op 14 September 2022, 01:21
|
Activiteit » Poortugaal » 3176PM » Basis Berichten: 3 Lid sinds: 13 Sep 2022 |
Serie opnemen geeft een aantal gebruikersonvriendelijke problemen. Probleem 1 : Als je één seizoen wilt opnemen worden, als er meerdere seizoenen worden uitgezonden, alle seizoenen opgenomen. Voorbeeld : Op BBC First worden meerdere seizoenen van Death in Paradise uitgezonden. Ik wil alleen seizoen 9 opnemen, de rest heb ik al gezien. Helaas neemt het systeem alles op en krijg ik i.p.v. 5 afleveringen per week 22 afleveringen, dus 17 afleveringen teveel. Probleem 2 : Om 17 teveel afleveringen te voorkomen verwijderde ik deze uit de geplande opnames. Nutteloos, iets later staan deze er weer en kan opnemen niet worden voorkomen. Probleem 3 : Steeds meer zenders zenden van afleveringen later in de week herhalingen uit. Als je dit programma opneemt, bekijkt en verwijdert worden de herhalingen ook opgenomen. Zit ik niet op te wachten. Ik kom bij KPN vandaan en daar waren deze problemen niet. Serie Opnemen kan een goed product zijn maar niet met deze werking. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Serie opnemen neemt teveel op', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Extra tijd opnemen bij EPG | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 1 | 29 May 2024 |
opnemen met Amini Aria in de cloud? | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 1 | 21 May 2024 |
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 2 | 14 Sep 2022 |
Niet kunnen opnemen via app. | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 14 Apr 2022 |
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 20 Jan 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie