obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Probleem aansluiten modem op FTU
ries
Hallo,

Ik heb ook een probleem met het aansluiten van mijn modem op het glaskastje. Volgens de helpdesk is het een kwestie van héél hard duwen. Dit is onzin want de glaskabel gaat er met geen mogelijkheid in. De FTU had ook geen dummies in de poorten zitten dus ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van het kastje

Heeft iemand een oplossing?
 
Adios
Smeren met wat zeepsop?
 
ries
Ja, er is gewoon een probleem in de FTU maar dehelpdesk wilde mij niet verder helpen. Heb nu idd een bericht naar Webcare gestuurd, kijken of ik daar verder mee kom. Bedankt
 
Adios
Waarom wil de helpdesk Joy niet verder helpen? Daar zijn ze toch voor!
 
ries
Misschien een klein beetje mijn eigen schuld Blush. Kreeg vragen of ik het rode dopje eraf had gehaald e.d. Heb uitgelegd dat ik werkzaam ben in de glasvezel en in het verleden bij aannemers heb gewerkt die ook installaties bij mensen thuis deed. Heb zelf tientallen installaties gedaan dus dan wekken helpdesk vragen wat irritaties op. Ben bang om in een administratieve nachtmerrie te verzanden terwijl er alleen een monteur hoeft te komen die het zegeltje eraf knipt en de glas-connector die in de FTU zit even goed zet.
 
Adios
Na een gesprek heb je altijd zon telefonische enquete.

Gewoon beoordelen zo als het was, dan zal aan die slechte voorlichting over de telefoon heus wel verbetering komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem aansluiten modem op FTU', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie