Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Genexis modem
|
|
Rayhia |
Geplaatst op 11 June 2015, 21:50
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3342 GJ » Alles-in-1 Easy » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 10 Lid sinds: 26 Oct 2013 |
Goedendag, Heb op 3 juni jl glasvezelpakket binnengekregen. Wil deze vandaag aansluiten, maar lampje <> blijft knipperen. Iemand een idee? Bij voorbaat dank. Mvg, Ray |
|
|
Rayhia |
Geplaatst op 11 June 2015, 23:56
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3342 GJ » Alles-in-1 Easy » Basic TV » Humax iRHD-5300c Berichten: 10 Lid sinds: 26 Oct 2013 |
Nee, er brandt maar 1 lampje op schuine zijde. Het lampje dat hij aan staat. |
|
|
Rayhia |
Geplaatst op 12 June 2015, 00:15
|
Ga ik dat proberen, bedankt in ieder geval |
|
|
2fast4u |
Geplaatst op 12 June 2015, 13:03
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » TP-Link Archer C7 v2 » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 277 Lid sinds: 18 May 2014 |
ik had bij iemand de glasvezel angesloten blijkt dat de kabel glasvezel in de router niet goed was..Caiway gebeld hebben monteur gestuurd want ik ga de glasvezel router niet openen en klaar werkt nu goed! Of gewoon wat ook Jaco Hage zei kan ook het geval zijn. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 13 June 2015, 09:03
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Rayhia schreef: Goedendag, Heb op 3 juni jl glasvezelpakket binnengekregen. Wil deze vandaag aansluiten, maar lampje <> blijft knipperen. Iemand een idee? Bij voorbaat dank. Mvg, Ray Beste Ray, Indien je nog steeds problemen ervaart met het activeren van je glasvezelverbinding ontvangen wij graag in een privébericht je postcode+huisnummer. We zoeken de storing graag voor je uit. Vriendelijke groeten, ^NL Caiway Webcare Caiway Webcare Team
|
|
|
Rayhia |
Geplaatst op 24 June 2015, 18:35
|
Geachte, Heb 2 weken geleden contact gehad met jullie klantenservice, waarbij aangegeven werd dat ik gebeld zou worden voor het repareren van de aansluiting. Ik zou gebeld zijn, maar ik weet van niks. Toen is mij gevraagd of ik een andere telefoonnummer had waar ik ook bereikbaar ben, dit heb ik gegeven, maar tot op heden niks meer gehoord. Kunt u hier voor mij achteraan gaan? Anders zeg ik het hele spul lekker op. Mvg, R. Uittenbogaard |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst op 24 June 2015, 18:39
|
Activiteit » Schiedam » 3112ZB » Alles-in-1 G150 » Genexis Titanium-52 » Sitecom WLR 4004 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 56 Lid sinds: 19 Jun 2015 |
Ik heb gisterenavond en tot vandaag hetzelfde probleem gehad. Wat bleek: geen kabelbreuk maar dat men in de wijkkast het internet op een compleet verkeerd adres feitelijk had aangesloten. Op papier klopte het maar dan heb je in praktijk dus geen signaal. Vraag de monteur als deze komt naar de wijkcentrale/wijkkast te gaan als hij of zij dat al niet van plan is. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 25 June 2015, 19:21
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste Rayhia, We hebben hier te maken met een storingsmelding die al is aangemaakt. Het snelst zou zijn onze helpdesk te bellen en vragen naar de status. Vanuit onze afdeling Webcare wil ik dit ook oppakken. Kan je ons een privé bericht sturen met postcode & huisnummer? Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team. Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
PowerLed kleur Nokia modem Delta | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 7 | 12 Aug 2023 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Eigen (Fritzbox) modem instellingen | Hardware instellingen | : 4 | 28 Jan 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie