obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone 400 probleem met opnemen
633958
De Entone neemt soms niet op, dan weer de helft van een programma.Wat opgenomen is staat in de lijst maar met bekijken springt ie weer terug. Van alles geprobeerd blijft het zelfde.
 
Naleker
Bij mij ook. Met regelmaat. Ik gebruik hiervoor de Humax. Kijk helemaal niet via de Entone. Baggerding.
 
Adios
Is de Entone echt zo'n baggerding? Je betaalt toch niet vijf euro per maand aan Caiway voor bagger?
 
Migow
Neem contact op via twitter en geheid dat je een entone 515 krijgt. Hier klagen heeft geen nut nl. En als je daar vijf euro voor betaald dan zeker caiway bestoken Smile
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Is de Entone echt zo'n baggerding? Je betaalt toch niet vijf euro per maand aan Caiway voor bagger?
niet iedereen betaald voor die box hoor. Ik heb nog oude pakket 150/150 en daar was de entone gratis erbij. HDR jij hebt toch ook een oud pakket 50/50 waarbij je gratis meer tv kanalen hebt toch voor 40 euro???? Dus zolang jij en ik niet overstappen houden we dezelfde voorwaarden toch? Frown
 
Adios
In Krimpen en Loenen is nog steeds het complete TV extra pakket plus onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor veertig euro per maand.

Netjes dat Caiway dit ongemoeid laat.
 
Adios
Jawel, ik kom Caiway smartcards te kort !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 400 probleem met opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Advertentie