obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer diensten na aansluiting
Almelo26
Morgen word mijn woning aangesloten op het glasvezelnetwerk in Almelo. Vanaf wanneer kan ik hierop diensten gaan afnemen bij caiway? Wat is jullie ervaring hiermee?
 
Adios
Ik denk dat je beter Caiway kan bellen, wanneer je producten kan gaan afnemen.
Dat weten wij hier niet.

Caiway is wel erg goed in het schatten van termijnen, dus bel maar gauw en je hebt zekerheid. . .
 
Almelo26
Heb al contact gehad ze zei dat ik vanzelf bericht kreeg. Mijn vraag was eigenlijk of dit dagen weken of eventueel nog maanden gaat duren als de meterkast aansluiting gereed is. Wat de ervaring hiermee is
 
Adios
Ik denk aantal maanden. Vaak wachten ze tot een hele wijk ofzo is aangesloten.
 
Highway
Ik kom ook uit Almelo en sinds een paar maanden ligt er hier glasvezel in de kruipruimte. Deze is verder nog niet aangesloten. Hier ook geen idee wanneer ze het verder afmaken.

Voor mij is er geen haast. Ik ben een tevreden ziggo abonnee.
Een overstap naar glasvezel betekent ook weer allerlei nieuwe apparatuur en in huis een nieuwe infrastructuur aanleggen.

Helaas wordt glasvezel alleen voor internet niet aangeboden het is altijd in combinatie met een pakket.

Anders zou ik overwegen om deze gebruikers.eu sites thuis te hosten op een glasvezel internet aansluiting.
Handtekening
Wink
 
Almelo26
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen om over te stappen. Ik heb bij Ziggo het alles in 1 plus abonnement van 60/6 van 55 euro. Daarvoor heb ik bij Caiway een 150/150 abonnement voor zelfs nog een paar euro minder. Voor de 75/75 ben ik voor 40 euro klaar. Dus zowel op prijs als snelheid zijn er alleen maar voordelen op Caiway. En een slechter modem als Ziggo levert kan ook bijna niet. Dus het is voor mij alleen maar win win.
 
Highway
Een goede reden om over te stappen.

Ik wil je nog iets ter overdenking meegeven. Het is mij niet duidelijk of ik met het glasvezel pakket b.v. de tv op zolder via mijn oude coax kabels kan voorzien van signaal zonder een los abonnement op de (analoge) kabel. Zo'n abo van de cogas zit ergens rond de 15 euro.

Dat is voor mij een bottleneck.

Ook zit ik te overwegen om telefonie er helemaal uit te gooien en gsm te behouden.
Handtekening
Wink
 
Almelo26
wat ik op de site van caiway lees is dat het 'oude' Coax abonnement bij de prijs in zit en dat je deze gewoon kunt blijven gebruiken in huis
 
Highway
Ah, mooi dan heb ik daar overheen gelezen of dit is later toegevoegd.

Je lijkt vast besloten om over te stappen naar caiway glasvezel. Houd ons op de hoogte van je ervaringen.
Handtekening
Wink
 
Almelo26
Het is allen nog afwachten wanneer dit kan. Ik laat het weten. Ik ben zeker vastbesloten aangezien het alleen maar voordelen heeft ten opzichte van Ziggo. Vooral de upload komt goed van pas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer diensten na aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Streaming diensten niet mogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 14 09 jul 2021
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Nieuwe aansluiting Algemeen : 6 30 okt 2020
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie