obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klacht over activeren glas in Kudelstaart
Adios
Wat bedoel je hiermee? Gaat UPC Caiway kopen ?
 
Htr
Nee jammer genoeg niet maar die hebben iets beter pakket voor de klanten .
 
Floris
16-8-2013 (vrijdag) in de avonduren (eerder zal ik niet thuis zijn!) het vervolg!
 
Floris
Ok! Inmiddels thuis. Gelijk computer aangezet en gekeken of ik kon activeren. Weer het bericht dat het niet kon. Maar ik kreeg een helder idee!
Het glasmodem even 5 minuten uit zetten (voor een eventuele complete reset van dit glasmodem) en daarna weer aan. Gewacht tot alle 3 de lampjes continu gingen branden. Computer opgestart, en wat bleek?
Dat die monteur die hier in dat wijkgeval is geweest dus toch niet weet wat die doet want er is geen flikker veranderd.
Maandag dus het vervolg en ik ben benieuwd wat voor ***smoes ze nou weer hebben!
O ja, weer een zucht maar met wat meer glimlach. Hoe zielig kun je het maken???
Floris voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Floris
Een kwartier na het plaatsen van mijn vorige bericht zie ik mijn kabelmodem zichzelf resetten. Dit modem is nu nog steeds aan het proberen verbinding te krijgen. Buren hebben geen last! Ik ga dit heel verdacht vinden.
Dit is op mijn mobiele telefoon geschreven!
Wordt (nog steeds!) vervolgd.......
 
Floris
Optimizer.co, bedankt voor wat je doet! Typisch is ook dat webcare hier meeschreef en meekijkt, maar daar hoor je niets meer van.
In z'n geheel te belachelijk voor woorden, dus daar laat ik 't uit fatsoen maar bij!
 
Floris
17-8-2013 (zaterdag)
Ergens tussen 7 uur vanmorgen en 3 uur vanmiddag (ik sliep!) is het kabelmodem weer zijn werk gaan doen. Gelukkig....
 
Floris
Even voor de duidelijkheid: Het kabelmodem doet het weer. Het glasmodem niet!!!
 
Floris
19-8-2013 (maandag)
Maandagmiddag 14:40 uur nog maar eens geprobeert. Nog steeds datzelfde inlogscherm met de mededeling dat er een fout is opgetreden.
 
Floris
20-8-2013 (dinsdag)
14:50 wederom geprobeert. Tsja, wat zal ik zeggen. Geen verandering....
Bij de eerste poging om me aan te melden zag ik als adres een adres in de Einsteinstraat (nummer weet ik niet meer, ik dacht 119!) in Kudelstaart staan. Daarmee zit mijn patchkabel dus gekruist. Nu is er dus een adres in de Einsteinstraat met een werkende ping naar een glasmodem die er niet zou moeten zijn! Nou, dat ben ik. Dus steek daar even wat tijd in, dan is de aansluiting bekend, en dan kun je of het administratief wijzigen of die patchkabel in de juiste aansluitingen stoppen. Ik denk namelijk dat het probleem niet gesnapt wordt. Want als het gesnapt wordt, wat is het probleem dan???
En ik ben dit hele gedoe spuugzat en verwacht ook gewoon gebeld te worden (sms'je mag ook als ik aan het werk ben en niet opneem!) om te horen dat het is opgelost. Niet om te proberen of het is opgelost, maar gewoon dát het is opgelost.
Iedereen die bezig is met dit probleem, met alle respect, bedankt. Begrijp alleen mijn standpunt ook!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over activeren glas in Kudelstaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
Advertentie