Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Verkeerde kabel eruit gehaald
|
|
Cees |
Geplaatst op 27 April 2013, 19:43
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Donderdagmorgen opnieuw alles er weer uit bij mij, was enkele weken eerder ook al eens gebeurd. Geen TV, radio, telefoon en internet. De helpdesk maar gebeld. Ze hebben toen een storingsticket aangemaakt. Wordt ik 's avonds gebeld door de beheerder van het kabelnetwerk of het goed was dat er maandag een monteur langs zou komen. Daar was ik het niet mee eens, maar even 4 dagen zonder kabel, en stond erop dat het de volgende dag, vrijdag dus, zou worden opgelost. Uiteindelijk zou er misschien vrijdag toch een monteur langs kunnen komen tussen 12 en 6 uur 's avonds. Pas om kwart voor zeven werd ik gebeld door een monteur van de vorige CAIHIA hier in H.I.Ambacht. Deze ging direct naar het verdeelkastje bij mij in de straat, had misschien al een vermoeden wat er aan de hand was. Blijkt dat de kabel van mijn woning, nr. 39 eruit gehaald was i.p.v. de kabel van woning nr. 37 van mijn buurman. Deze was gestopt met de kabel en was overgegaan naar een andere aanbieder. Als ik niet had aangedrongen had ik 4 dagen zonder kabel gezeten door zo'n dom foutje. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 27 April 2013, 22:27
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
De minachting van Caiway al dat ze durven voor te stellen dat je vier dagen zonder signaal zit. Ik vind dat behoorlijk associaal. Je betaalt tenslotte wel gewoon door. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 28 April 2013, 03:57
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wat begrijp je er niet aan? Ieder zichzelf respecterend bedrijf haalt het niet in zijn hoofd om tegen een betalende klant te zeggen. Zit u maar lekker vier dagen zonder signaal! Mijn mond valt open van verbijstering als ik zoiets lees. Dit gaat gewoon alle fatsoensnormen naar je klant te buiten ! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 29 April 2013, 08:50
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Cees schreef: Donderdagmorgen opnieuw alles er weer uit bij mij, was enkele weken eerder ook al eens gebeurd. Geen TV, radio, telefoon en internet. De helpdesk maar gebeld. Ze hebben toen een storingsticket aangemaakt. Wordt ik 's avonds gebeld door de beheerder van het kabelnetwerk of het goed was dat er maandag een monteur langs zou komen. Daar was ik het niet mee eens, maar even 4 dagen zonder kabel, en stond erop dat het de volgende dag, vrijdag dus, zou worden opgelost. Uiteindelijk zou er misschien vrijdag toch een monteur langs kunnen komen tussen 12 en 6 uur 's avonds. Pas om kwart voor zeven werd ik gebeld door een monteur van de vorige CAIHIA hier in H.I.Ambacht. Deze ging direct naar het verdeelkastje bij mij in de straat, had misschien al een vermoeden wat er aan de hand was. Blijkt dat de kabel van mijn woning, nr. 39 eruit gehaald was i.p.v. de kabel van woning nr. 37 van mijn buurman. Deze was gestopt met de kabel en was overgegaan naar een andere aanbieder. Als ik niet had aangedrongen had ik 4 dagen zonder kabel gezeten door zo'n dom foutje. Beste Cees, We willen graag de situatie nagaan en je compenseren voor je ongemak. Kan je via een PB je volledige adresgegevens doorgeven? Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Cees |
Geplaatst op 02 May 2013, 01:17
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Bij deze nog even vermelden dat Caiway de kabelproblemen die ik had netjes heeft gecompenseerd. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 02 May 2013, 07:48
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Krijg ik ook compensatie omdat ik al jaren bepaalde zenders niet kan programmeren doordat de EPG verre van compleet is ? Caiway houdt me nu al jaren aan het lijntje met leugens, maar ik moet wel gewoon de volle mep betalen ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde kabel eruit gehaald', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Coax kabel buiten defect? | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 11 Nov 2022 |
Kabel tv vs. interactieve tv | Interactieve TV, Pay Per Event | : 2 | 20 Aug 2020 |
Één utp kabel met switch voor tv en internet | Eigen netwerk | : 3 | 14 Apr 2020 |
TV start met verkeerde source | Hardware instellingen | : 6 | 26 Sep 2019 |
UTP kabel van modem naar Entone ontvanger | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 24 Dec 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie