Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Kabel tv vs. interactieve tv
|
|
meh |
Geplaatst op 11 August 2020, 12:45
|
Activiteit » Den Haag » 2548HH Berichten: 3 Lid sinds: 08 Jun 2016 |
IK heb een Alles-in-1 Glas G700 pakket maar kijk nog op beide tv toestellen tv via de kabel. Nu heb ik de mogelijkheid om tv te kijken via internet (interactieve tv) en vraag me af of het raadzaam is om over te stappen en wat ik er dan op vooruit ga. Kan iemand mij dat uitleggen? Alvast bedankt. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 20 August 2020, 11:34
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Je gaat nu nog achteruit, al is men druk aan het werk met de zaken die niet goed lopen. Ondertiteling voor doven en slechthorenden is aanwezig Dolby (Atmos) nog niet, wordt nu aan gewerkt Pauzeren en later (elders) terugkijken wordt aan gewerkt. Sneller een programma terugkijken wordt aan gewerkt Voordelen: Je kan programma's pauzeren, opnemen en sowieso op heel veel kanalen tot 7 dagen terugkijken. Verder zijn er iets meer HD zenders, onder andere de regionalen en Euronews. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabel tv vs. interactieve tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta interactieve TV | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 22 Jan 2023 |
Coax kabel buiten defect? | Klacht over CaiWay/Delta | : 1 | 11 Nov 2022 |
Interactieve tv via TPlink | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 14 Mar 2022 |
Caiway Interactieve TV App | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 29 Dec 2021 |
Interactieve tv | Algemeen | : 1 | 11 Mar 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie