obey-robots.txt
24 April 2019, 22:32
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [51 stemmen]
85% [51 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [9 stemmen]
15% [9 stemmen]

Stemmen: 60
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken

UTP kabel van modem naar Entone ontvanger

Veldhuis2018
Goedenavond allemaal,

Even een vraag mbt de interactieve tv ontvanger in combinatie met een glasvezelmodem. Ik heb een utp kabel van de glasvezelmodem naar de entone ontvanger lopen en hiermee werkt de interactieve tv prima. Dit is echter de enige kabel die naar mijn tv meubel loopt.

Ik heb meer apparaten die ik met een vaste utp kabel wil verbinden en zit daarom aan een switch te denken. Als ik echter mijn utp kabel (die in de glasvezelmodem zit) In de PlayStation plaats dan werkt het internet niet. Is er iemand die hier verstand van heeft? Daarnaast werkt de interactieve tv weer niet als ik de utp kabel in mijn router plaats in plaats van de glasvezelmodem.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thomas

jj1987
Klopt dat het niet werkt. Poort 1 is internet en kan met een switch meerdere apparaten voorzien van internet. Poort 2 is enkel tv. En daar kijk je IPTV mee. Je zult dus waarschijnlijk nog een kabel moeten trekken. Ik meen dat die poorten in een ander ip bereik/subnet zitten waardoor dit niet mogelijk is.

Jaco Hage
Het hangt er vanaf of je een modem hebt voor november 2018. Dan werkt het zoals jj1987 omschrijft. Je zou voor de eenvoudigheid nog een goede CAT5e kabel kunnen splitten, dan hou je max 100Mbit/s over. Hierbij worden 4 strengs per aansluiting gebruikt.

Bij de nieuwe Genexis modem met router functie zijn alle poorten geschikt voor IPTV én Internet. Dan zou 1 netwerkkabel nodig zijn.

Wat je met de oudere versie modem kan doen is Vlans bouwen. ( of trunk, of een managed switch ) Dan kun je zowel IPTV als Internet over 1 netwerkkabel laten lopen. Zorg wel voor een minimale CAT5e kabel met een hoge Mhz aanduiding (bandbreedte) Of neem minimaal CAT6+
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl

Sokje
Bij die nieuwe router vanaf november 2018 waar alle poorten geschikt zijn voor IPTV en internet. Gaat dan net zoals bij KPN glasvezel, de televisiestream(s) van de internetsnelheid af ?

Jaco Hage
Sokje schreef:

Bij die nieuwe router vanaf november 2018 waar alle poorten geschikt zijn voor IPTV en internet. Gaat dan net zoals bij KPN glasvezel, de televisiestream(s) van de internetsnelheid af ?

zover als ik heb ontdekt niet.
Verbinder in techniek & comfort: www.optimizer.co.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UTP kabel van modem naar Entone ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Eigen modem of alleen router? CaiWay Glasvezel modem 11 24 april 2019, 15:38
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 1 10 april 2019, 12:51
entone 515 in kastje plaatsen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 2 12 maart 2019, 23:47
192TV maakt stap naar HD Welke zender wil je er nog bij hebben? 4 11 maart 2019, 19:37
Entone 515, merkwaardig gedrag. CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 13 12 februari 2019, 22:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Piedrodim00:12:11
| Highway00:32:28
| arievree00:36:07
| flipje03:12:08
| vossoft04:03:06
| jupu197304:39:43
| Anti-Pesto05:36:22
| hs58bor05:42:23
| Jaccoermers06:54:49
| Murgen07:58:41
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 april 2019, 19:05
Wie weet de oplossing voor het probleem met de ontvangst van o.a. BBC en Duitse zenders in de Caiway app. Volgens Caiway komt dit door Amerikaans ip adres uit de serie 136.143.enz.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis