Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Pagina 1 van 2: 12
|
keuze glasvezel provider
|
|
kellemes |
Geplaatst op 16 February 2013, 15:38
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 14 Apr 2011 |
Ik begrijp ondertussen dat mijn woongebied (De Kwakel) begin 2014 glasvezel zal hebben.. Ik vraag mij alleen af wanneer ik (of ik) een andere provider zal kunnen kiezen dan Caiway voor het afnemen van een produktenpakket. Of zit ik tot in de eeuwigheid vast aan deze ene provider voor glasvezel? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 February 2013, 16:01
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vrees het laatste. Daar waar CIF op zijn website tettert dat het glasvezel open is, zit helaas alleen Caiway erop. Wij in Krimpen hebben al meer dan twee jaar alleen Caiway en Caiway. Ook op het glasvezelnetwerk van COGAS en CIF gezamenlijk zit alleen Caiway. Wel allemaal zeer opvallend.. |
|
|
kellemes |
Geplaatst op 16 February 2013, 16:16
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 14 Apr 2011 |
Mocht het inderdaad zo zijn.. dan is het vooral treurig. Sinds mijn verhuizing van Amsterdam naar de bizarre wereld van Caiway is mijn vertrouwen in dit bedrijf tot het nulpunt gedaald. Verder lijkt het me dat gezonde concurrentie zelfs een bedrijf als Caiway tot betere prestaties kan bewegen. Ik vraag mij toch af wat voor deals deze partijen (CIF, Caiway) hebben gesloten en of wij (eindgebruikers) daar zicht op mogen hebben. Thanks. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 18 February 2013, 12:54
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Als investeringsfonds legt CIF onder meer elektronische communicatienetwerken aan, naast het beheer en onderhoud daarvan. Ook verhuren ze deze netwerken voor langere termijn aan dienstenaanbieders. De glasvezelnetwerken die CIF in beheer hebben, staan open voor verhuur aan meerdere aanbieders tegelijk. Caiway is een voorbeeld van een aanbieder die gebruik maakt van één van de glasvezelnetwerken. Op dit moment is er nog geen andere partij die gebruik maakt van hetzelfde netwerk. CIF is echter zeer geïnteresseerd in dienstenaanbieders die naast Caiway in willen stappen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 18 February 2013, 14:36
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik vind het toch zo vreemd dat ondanks dat CIF zeer geinteresseerd is in meer aanbieders op de glasvezel, er geen kip bijkomt naast Caiway. Bij Reggefiber worden het er steeds meer, maar bij CIF............... |
|
|
Adios |
Geplaatst op 23 April 2013, 23:38
|
Waarom is eigenlijk die tweede glasvezel aangelegd door CIF als deze toch niet gebruikt wordt? |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 24 April 2013, 17:17
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
Wat dacht je van een reserve glasvezel, mijn verzuurde vriend? |
|
|
Adios |
Geplaatst op 24 April 2013, 17:59
|
Er ligt toch ook geen reserve coaxkabel in de woningen bij mensen? Waarom dan wel voor de glasvezel? |
|
|
Murgen |
Geplaatst op 24 April 2013, 22:03
|
Activiteit Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
Glasvezel is lastiger en duurder te verwerken en te lassen. Goedkoper om een 2e vezel ernaast te leggen. |
|
|
IPv6-Router |
Geplaatst op 24 April 2013, 22:07
|
Activiteit » Maassluis » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » pfSense 2.5.2 » Alles-in-1HD TV » Entone IPTV Berichten: 97 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Op zich is glasvezels lassen niet zo'n groot probleem. Twee vezels afmonteren is inderdaad makkelijker dan dit op een later tijdstip te doen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'keuze glasvezel provider', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio | Digitale radio of televisie storing | : 16 | 24 Oct 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
Conflict met IP provider | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 26 Dec 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie