obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Sub-mail adressen werken slecht
ronzuid
Ja, totaal geen probleem mee.
 
ronzuid
foto-4_zps99be6d91


Hmm, moet niet gekker worden, krijg nu steeds mail uit 1970......bizar, toen had nog nooit iemand van internet gehoord,hahaha
 
Caiway Webcare
Beste ronzuid,

we hebben je melding doorgegeven aan onze technische helpdesk.

Wanneer we terugkoppeling ontvangen informeren we je.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Dank Harma, we wachten het af.

grt Ron
 
Caiway Webcare

Quote

ronzuid schreef:

Dank Harma, we wachten het af.

grt Ron



We hebben geen afwijkingen kunnen vinden in de (extra) e-mailadressen.
Wel hebben we nog een email verstuurd naar een extra e-mailadres.
Graag hoor ik wanneer je de mail binnenkrijgt. Je kan eventueel ook op de e-mail reageren.

Met vriendelijke groet,

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Hallo Thijs,

dank voor uw reactie.

vanmorgen liepen de extra mailboxen wel, op dit moment blijven ze weer "draaien" en komt er niks binnen, erg vreemd hé.

grt Ron
 
Caiway Webcare

Quote

ronzuid schreef:

Hallo Thijs,

dank voor uw reactie.

vanmorgen liepen de extra mailboxen wel, op dit moment blijven ze weer "draaien" en komt er niks binnen, erg vreemd hé.

grt Ron


Krijg je wel alles binnen op de webmail?

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Hoi Thijs,

op dit moment wel ja, en ook op de pc komen ze nu goed binnen, er is gewoon geen pijl op te trekken.
 
Caiway Webcare

Quote

ronzuid schreef:

Hoi Thijs,

op dit moment wel ja, en ook op de pc komen ze nu goed binnen, er is gewoon geen pijl op te trekken.


Is het mogelijk om te kijken of alles op de webmail wel binnen komt als de mail niet binnen komt op de PC/iPhone?

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Zodra ik zie dat het op de pc/iphone niet binnenkomt zal ik dat even checken Thijs,

grt Ron
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sub-mail adressen werken slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Vreemde mail Algemeen : 1 19 jul 2022
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Ik denk dat deze mail nep is. Algemeen : 2 18 aug 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie