obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail
marrich77
Hoi,
Sinds enige tijd blijft er af en toe mail hangen in mijn spamfilter van de webmail. Ik heb GEEN spamfilter aangezet en ook nooit gehad.
Een work-around was, om het via mijn Gmail door te laten sturen, dit werkte prima.

Nu zijn er de laatste dagen een kleine 12 mails blijven hangen.
Alle mails zijn gewoon van vertrouwde afzenders.

Bij de caiway klantenservice gaven ze aan door, op de afzender te klikken en dan vast te houden, dat je kan aangeven dat het vertrouwd is.
Ik weet niet hoe lang je die klik moet inhouden, maar ik heb dat advied om 12.30 ongeveer gekregen. En mijn vinger begint nu aardig te verkrampen.

Maar zonder dollen.
Heeft iemand hier nog advies?
Want dit is gewoonweg erg irritant.

Bedankt alvast,
groeten Richard
Handtekening
-----------------------------------------------------------------------------------------

Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer.
 
marrich77
Niemand?
Handtekening
-----------------------------------------------------------------------------------------

Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer.
 
marrich77
Gelukt
Handtekening
-----------------------------------------------------------------------------------------

Als het niet past met een hamer, ga dan op zoek naar een grotere hamer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vreemde mail Algemeen : 1 19 jul 2022
Ik denk dat deze mail nep is. Algemeen : 2 18 aug 2020
webmail Storing : 3 21 jan 2020
Kan geen mail verzenden Storing : 3 26 aug 2018
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018
Advertentie